PUBLICITAT

Els botiguers estan satisfets de la nova promoció de maig

  • Destaquen la participació i el gran nombre d'establiments adherits?
GLÒRIA GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

Els comerciants estan satisfets de la campanya Alguna cosa es mou a Andorra que començarà el proper 1 de maig i que ja ha adherit 509 establiments. «És la primera vegada que fem una promoció d'aquesta magnitud amb la participació de tants establiments» va explicar ahir eufòric Antoni Miralles, vicepresident de la Federació d'Associacions de Comerç d'Andorra, FACA. No obstant això, Miralles també va afegir que continuaran les reunions la setmana vinent per augmentar encara més el nombre de participants. El comerç andorrà repartirà durant el pròxim mes de maig 204.000 euros en premis entre els compradors, turistes, visitants i residents que comprin articles en qualsevol comerç adherit a la campanya per un valor igual o superior a 30 euros. Així, per cada 30 euros de compra el client rebrà una butlleta per participar en un sorteig diari de 6.000 euros. La iniciativa vol incrementar un 7% el nombre de turistes i un 2% el d'excursionistes per obtenir uns ingressos superiors als del 2011, xifrats en 2.242.414 euros.

La inversió total d'Andorra Turisme és de 928.000 euros, dels quals 700.000 són per al pla de mitjans. Els premis dels compradors però, els pagarà el comerç. Andorra Turisme preveu repartir entre els comerciants 680.000 butlletes al preu de 0,30 euros la unitat, preu que es pot rebaixar si se supera la previsió. HLa campanya també inclou altres incentius com ara una oferta gastronòmica amb les jornades Andorra a Taula, un 2x1 en museus o per al bus turístic i activitats al Palau de Gel, Naturlàndia o Caldea; i atraccions al carrer que seguiran el mateix fil argumental, el d'un director de càsting que cerca ajudants de cuiners, venedors d'elixirs, experts en museus o un falconers. Es tracta d'un espectacle itinerant que es farà els caps de setmana i culminarà el dia 27 de maig amb un gran càsting.

Per promoure la campanya a França i Espanya, Andorra Turisme ha programat un pla de mitjans que costarà 700.000 euros. El 60% de la inversió es destina a mitjans tradicionals mentre que el 40% es destina als mitjans on-line, a cada zona.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT