PUBLICITAT

El Govern defensa la utilització del motor de reserves d'Hotelbeds

  • L'adaptació i utilització de la plataforma 'online' no ha tingut cap cost
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Betim Budzaku realitza la presentació de la campanya Just Married, el passat 9 de gener. Foto: ANA

El Govern va defensar ahir l'adjudicació del motor de reserves de la campanya turística d'hivern a l'empresa Hotelbeds, i l'adaptació i utilització del motor de reserves de l'empresa per al desenvolupament de les promocions. Així ho va posar de relleu en la resposta publicada al Butlletí del Consell General, a una pregunta del Grup Parlamentari Socialdemòcrata, en la que es qüestionava la contractació d'Hotelopia per a realitzar les reserves online. Els socialdemòcrates volien saber el cost d'adaptació de la pàgina d'Hotelopia al web de la campanya, a més dels termes de l'acord assolit amb aquesta empresa.

El Govern, en la seva resposta, va destacar que l'acord d'Andorra Turisme per la campanya Just Married no era amb l'empresa espanyola Hotelopia sinó amb l'andorrana Hotelbeds. L'Executiu va afegir que aquesta empresa ja tenia contracte amb 186 establiments del Principat a l'inici de la campanya, però que igualment es va preveure que tots aquells hotels que hi volguessin participar, ho podrien fer signant un contracte amb Hotelbeds.

la plataforma, a cost zero / Pel que fa al preu d'adaptació de la plataforma de reserves al web de la campanya, el Govern va manifestar que no ha tingut cap cost ni per Andorra Turisme ni pels establiments del país, de la mateixa manera que tampoc ha tingut cap cost la utilització de la plataforma durant la campanya.

La resposta publicada ahir afegeix que l'empresa rebia una comissió del 15% sobre el preu de venda al públic per la venda de l'allotjament. Per la comercialització dels paquets d'hotel més forfet, Hotelbeds utilitzava els preus nets que ja tenia pactats amb l'hotel corresponent.

Els socialdemòcrates van entrar la pregunta a Sindicatura el passat 7 de febrer. Concretament, les preguntes estaven encaminades a saber quants hotels del país estaven inclosos dins de la plataforma de reserves d'Hotelopia; quin havia estat el cost d'adaptar la plataforma a la pàgina web de la campanya; quin era el cost d'utilitzar la plataforma durant la campanya; quines eren les comissions que percebia Hotelopia, i quina durada tenia el contracte que permet fer ús de la central de reserves d'Hotelopia.

També van demanar el contracte signat entre Andorra Turisme i Hotelopia i si s'havia elaborat un informe comparatiu de plataformes de reserva.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT