PUBLICITAT

La campanya 'Just married' capta 300 reserves a la seva pàgina web

  • Andorra Turisme està a l'espera del balanç definitiu, amb l'objectiu d'incrementar el 7% les xifres de visitants
J. R. BAIGES / CLARA GARNICA
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
El Ministre de Turisme, Francesc Camp, amb el gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, el dia de la presentació de 'Just Married', a l'octubre. Foto: TONY LARA

El passat 9 de gener el ministre de Turisme, Francesc Camp, juntament amb el gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, van presentar la nova campanya d'hivern 2012, sota el nom de Just Married i amb una inversió de tres milions d'euros. La iniciativa publicitària posava en funcionament, en paral·lel, la pàgina web Vineandorra.com –també amb versions en francès, portuguès i espanyol–, per a permetre les compres online de paquets d'hotel més forfet. Segons fonts relacionades amb el sector, aquesta pàgina ha rebut durant els mesos d'hivern un total de 300 reserves.

Andorra Turisme no va voler ahir fer manifestacions ni valoracions al voltant d'aquesta xifra. Va exposar que aquesta dada és una més dins el còmput global de la campanya Just Married. És a dir, que la valoració sobre si la campanya ha estat o no positiva no depèn únicament del nombre de reserves que ha tingut la pàgina web. Tal i com van informar, el balanç es farà a principi de maig i encara es manté en vigor l'objectiu d'incrementar el nombre de visitants un 7% en relació a l'hivern passat. És a dir, vora uns 33.000 turistes més.

Durant el Congrés de Neu i de Muntanya celebrat a Andorra la Vella la setmana passada, Budzaku va assegurar que estaven «contents» amb la «notorietat» aconseguida gràcies a la campanya.

quatre acomiadaments a les oficines / En un altre ordre de coses, durant la presentació de la campanya de primavera, ahir al Centre de Congressos, Camp va negar-se a parlar sobre la notícia del tancament de les oficines de turisme de Brussel·les, Madrid, Barcelona i París, publicada a aquest mitjà ahir. No obstant, va emplaçar als mitjans a explicar-se en una roda de premsa que es farà dijous.

Segons ha pogut saber aquest rotatiu, però, el tancament de les seus representats fer fora a quatre treballadors, dos empleats de l'oficina de París, i dos empleats de l'oficina de Brussel·les. La resta, tots ells funcionaris, seran recol·locats a organismes públics d'Andorra, més un que treballava a Madrid que passarà a fer tasques de l'ambaixada de la capital espanyola.

El que queda descartat és que les respectives ambaixades passin a fer la tasca que fins ara realitzaven les oficines de turisme. El ministeri contractarà, en substitució, agents comercials, que s'encarregaran de vendre els productes d'Andorra Turisme a l'estranger, i que tindran uns sous que hauran de ser subvencionats per l'administració pública.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT