PUBLICITAT

Andorra Turisme invertirà 928.000 € en la campanya de primavera

  • L'objectiu és obtenir uns ingressos superiors als del 2011, de 2.242.414 €
  • 509 establiments repartiran amb les compres superiors als 30 € butlletes per participar en el sorteig de 6.000 € diaris

16042012_budzaku1

El gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, durant la presentació de la campanya de primavera. Foto: ANA / M.C.
Fins a 509 establiments repartiran amb les compres superiors als 30 euros butlletes als seus clients per poder participar en el sorteig de 6.000 euros diaris de la campanya de primavera d'Andorra Turisme. Repetint el títol d'Alguna cosa es mou a Andorra, l'objectiu és incrementar un 7% el nombre de turistes i un 2% el d'excursionistes per obtenir uns ingressos superiors als del 2011 en 2.242.414 euros. La inversió total d'Andorra Turisme és de 928.000 euros, dels quals 700.000 corresponen al pla de mitjans. La campanya es durà a terme durant el mes de maig, en el que hi ha fins a cinc ponts, com ha indicat el ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp, però el web amb les ofertes es posarà en marxa aquest mateix dilluns.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT