PUBLICITAT

Estratègia de màrqueting oline a llarg termini

  • La nova pàgina web que s'està preparant permetrà estar constantment en contacte amb el client, aprofitant la tecnologia actual i les diverses plataformes
  • Budzacu defensa que es poden fer campanyes orientades al preu i al producte sense malmetre la marca.

12042012-butzaku

El gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, explica l'estratègia de màrqueting. Foto: ÀLEX LARA
El gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha explicat en el Congrés de Turisme Neu i de Muntanya l'estratègia que se segueix a nivell de màrqueting, destacant especialment el concepte 360º, que fa referència al fet que un dels avantatges d'Andorra és que per les seves dimensions, és alhora marca, destinació i producte.

Budzaku ha afegit que la nova pàgina web que s'està preparant permetrà estar constantment en contacte amb el client, aprofitant la tecnologia actual i les diverses plataformes que hi ha. En aquest sentit, ha indicat que l'objectiu del nou portal és comunicar el millor possible el producte i poder captar dades dels possibles clients per saber la situació actual del mercat. La intenció també és tenir interconnexió amb els usuaris a través de les xarxes socials. En canvi, tot i que el mercat exigeix que la pàgina doni la possibilitat de comprar tot el producte del país, en aquests moments no és una prioritat. Tal com ja va anunciar el ministre Francesc Camp, el nou web serà una realitat de cara a l'octubre o novembre d'enguany.

Des d'Andorra Turisme també es defensa que es poden fer campanyes orientades al preu i al producte sense malmetre la marca. Pel que fa a la campanya Just Married, Budzaku ha dit que encara no es pot fer balanç perquè no es coneixen les xifres, però que en principi estan contents de la notorietat que ha tingut.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT