PUBLICITAT

Dues targetes per fidelitzar el públic de totes les edats

EL PERIÒDIC
SANT JULIÀ DE LÒRIA

Naturlàndia vol convertir-se en un pol d'atracció del turisme i en el parc de referència dels Pirineus. Per aconseguir-ho s'han creat dues targetes amb descomptes i avantatges tant per als accionistes de Camprabassa i ciutadans de la parròquia com per als habitants de tot Andorra i els turistes. La primera targeta Club privilegi Naturlàndia obre les activitats del parc als accionistes per 70 euros anuals en el cas dels adults i per 50 euros anuals en el cas dels nens i els jubilats, o si no es vol l'abonament, amb un descompte permanent del 25% en la compra de cada activitat. La segona targeta, Club Naturlàndia, dóna accés als serveis del parc amb una quota de 100 euros anuals per als adults i de 70 euros anuals per als nens i jubilats. El descompte, si no es vol aquest abonament, és del 15% en la compra de cada activitat. Ben entès els turistes només podran acollir-se a aquesta darrera formula, el descompte del 15%, informa l'ANA. Segons va manifestar ahir la directora comercial de Camprabassa, Meritxell Cassi, la iniciativa ha tingut molt bona acollida. La tramitació de les targetes del Club Privilegi i del Club Naturlàndia és gratuïta i cada usuari pot escollir l'opció que més li convingui. Aquestes ja estan actives per aprofitar la Setmana Santa, va indicar Cassi.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT