PUBLICITAT

El comerç lauredià posa en marxa la campanya 'Gasta't la pasta'

EL PERIÒDIC
SANT JULIÀ DE LÒRIA

L'Associació de comerciants i empresaris lauredians (ACEL) ha posat en marxa una nova campanya per «fidelitzar els clients habituals i atraure'n de nous», segons va explicar ahir la seva portaveu, Amparo Rivero. La seixantena d'establiments que hi participen oferiran als seus usuaris butlletes per participar en el sorteig de vals de compra per valor de 3.000 euros que hauran de gastar en aquests comerços. Sota el nom de Gasta't la pasta, la campanya s'engegarà demà, i s'allargarà fins al 30 de maig. D'altra banda, per Sant Jordi, els comerciants també posaran en marxa una campanya en la qual participaran els escolars de la parròquia.

Els comerciants i empresaris de Sant Julià volen «aportar un gra de sorra a la dinamització de la parròquia», com va reconèixer Rivero. Per fer-ho, ahir van presentar les dues primeres campanyes que posaran en marxa, una sota el títol Gasta't la pasta i l'altra amb motiu de la diada de Sant Jordi, informa l'ANA. La primera consisteix en l'entrega de butlletes als clients habituals dels establiments en les seves visites per poder participar en el sorteig de vals de compra per valor de 3.000 euros a gastar en la seixantena de comerços.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT