PUBLICITAT

Andbank estrena nova imatge i canvia el seu nom

  • L'entitat vol aconseguir més presència a l'exterior agafant la forma anglesa del seu mot
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
La nova imatge d'Andbank, ahir acabada de col·locar a la seu central d'Escaldes-Endordany Foto: ÀLEX LARA

Nova etapa pel grup Andbank. L'entitat financera canvia el seu nom i la seva imatge amb «l'objectiu d'enfortir la marca a nivell internacional i comunicar amb més força els valors del banc». La principal novetat al seu nom és refereix a la paraula bank, que passa de la paraula catalana per mutar a la forma anglesa, en un reconegut moviment de donar-s'hi a conèixer amb més facilitat al mercat exterior.

L'altra novetat és el canvi de logotip. Ara, el segell corporatiu incorpora un nou codi de formes i colors per donar una nova identitat a la marca Andbank. Segons va comunicar l'entitat ahir, es vol aportar una nova imatge amb «més valor i força», potenciant «la missió i els valors de l'entitat en el marc econòmic actual».

La nova forma reflecteix, segons l'entitat, «el treball que el grup andorrà ha realitzat en la recerca dels seus objectius principals», com són «tenir el millor talent per oferir l'excel·lència en la gestió i els resultats i obtenir, així, el reconeixement internacional».

La marca va incidir en que aquesta nova imatge «reflecteix els mateixos valors que han acompanyat des de l'inici la marca andorrana: la independència, la professionalitat i la confidencialitat».

Però ara, el nou eslògan que vol exhibir Andbank passa per les paraules «talent, meritocràcia i esforç», per donar «resultats».

El grup financer fundat a Andorra suma ja més de 80 anys d'història i compta amb més de cinc centenars de treballadors. A l'actualitat, és present en una dotzena de països amb cinc llicències bancàries. L'entitat desenvolupa amb total independència la seva activitat arreu del món, «sempre basant-se amb criteris d'excel·lència i professionalitat», tal com volen donar a sapiguer.

Andbank també és un dels bancs privats més sòlids del sector, amb una ràtio de solvència que ja supera al 23%. És per aquest motiu que el grup creu que aquesta nova imatge «aportarà més valor i força i potenciarà la missió i els valors de l'entitat en el marc econòmic actual». Tot això a la vegada que «es mantenen i es reforcen els trets que diferencien els serveis: professionalitat, eficiència i compromís pel desenvolupament econòmic i social del Principat», tal i com van voler donar a conèixer ahir, a l'estrena de la seva imatge, visible a totes les entitats.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT