PUBLICITAT

Budzaku: «La Volta als Ports és una prova local»

  • Segons el gerent d'Andorra Turisme, amb l'Etape es busca «la internacionalitat»
R. M. S.
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Betim Budzaku Foto: EL PERIÒDIC

«Conceptualment no es pot comparar l'Etape, que és un esdeveniment amb un grup de referència com RPM i ASO, que és la marca de le Tour de France, un patrocini que genera notorietat i visites, amb una prova local que es fa cada any com la Volta als Ports». Aquesta va ser l'explicació que ahir va voler donar Betim Budzaku, gerent d'Andorra Turisme, per respondre als organitzadors de la marxa cicloturista andorrana, que van mostrar la seva «indignació» amb l'ens per l'adjudicació de 50.000 euros per l'Etape, quan ells reben 3.000, i segons va informar EL PERIÒDIC en l'edició d'ahir.

«Una associació com la que organitza la Volta no té capacitat de tenir un impacte d'internacionalitat», va afirmar Budzaku, que va recordar que aquesta cursa té «220 participants», tot i que va destacar que, «obviament», és una cita «amb possibilitats de créixer». El gerent d'Andorra Turisme va assegurar que no volia «entrar en comparacions», i va al·ludir a les fites ciclistes que ha rebut o rebrà el Principat, com «la Vuelta aquest estiu, l'Etapa mateix o el triatló». «És una línia de negoci en què el cicloturisme entra», va insistir. Budzaku va assegurar que el pressupost d'Andorra Turisme «és limitat, i hem d'apostar per coses que considerem amb un retorn important».

Amb tot, en els pròxims dies hi haurà una trobada entre el ministeri de Turisme i els organitzadors de la Volta per acostar postures.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT