PUBLICITAT

Thomas Cook omple al 90% els seus avions a Alguaire

  • Els vols programats per Setmana Santa arribaran plens al 100%
E. O.
ANDORRA LA VELLA

Periodic
La torre de control d'Alguaire. Foto: TONY LARA

Tot i que la temporada ha estat «difícil», el touroperador britànic en fa un balanç positiu i es mostra satisfet per haver omplert els seus avions amb destinació l'aeroport d'Alguaire al 90% de mitjana. El representant de l'empresa de comercialització turística a Andorra, Iain Archer, va apuntar que per aquesta Setmana Santa només queden 50 places per omplir i es va mostrar convençut que els tres avions aniran al 100%.

Aquesta temporada d'hivern ha estat «difícil». La manca de neu del desembre i el gener van dificultar les vendes dels paquets turístics, doncs pels britànics, si no neva tenen la imatge que no hi ha neu, i això va afavorir una baixada dels preus. Res que no hagi passat amb d'altres destinacions, segons va comentar Archer. Però malgrat això, els britànics que han vingut han expressat tenir un nivell de satisfacció molt alt, va puntualitzar el representant del touroperador a Andorra. I finalment tampoc han estat pocs els que han volat fins a Alguaire per arribar al Principat de la mà de Thomas Cook, doncs els avions han volat al 90% de la seva capacitat, segons va calcular Archer. S'oferien un total de 30.000 places –la meitat d'anada i l'altra de tornada– al llarg de la temporada.

De cara les vacances de Setmana Santa s'espera que els tres vols programats viatgin al 100% de la seva ocupació. Archer va explicar que queden una cinquantena de places per vendre, i es va mostrar convençut que s'acabarien cobrint.

Per tot plegat, la companyia britànica està satisfeta amb els resultats obtinguts finalment, també gràcies a la col·laboració dels hotelers i les estacions –que han permès oferir els paquets a un preu molt competitiu en comparació a d'altres destinacions–, amb qui també ja es treballa per dissenyar l'estratègia a seguir la temporada vinent.

D'altra banda, Thomas Cook també treballa per tenir una oferta durant la temporada d'estiu i així continuar portant turistes britànics a Andorra i al Pirineu català. Això seria de cara el 2013, però encara s'està acabant de dissenyar el producte per tancar l'acord amb la Generalitat i Alguaire. A més, Archer va apuntar que malgrat el «potencial de la zona» per les activitats de muntanya i els esports d'aventura, la demanda d'aquests per part dels britànics encara és fluixa.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT