PUBLICITAT

6.000 euros, la xifra màgica per atreure molts compradors

  • Turisme vol capitanejar una iniciativa que recau en la participació del comerciant?
GLÒRIA GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
El sorteig de Pyrénees Foto: EL PERIÒDIC

Sis mil euros aquesta és la xifra màgica per atreure compradors aquesta primavera i principalment al maig amb 34 dies de sorteig diari, entre tots els compradors que facin una compra superior a 30 euros en els establiments adherits. La campanya dissenyada per Turisme s'inspira en la que va fer per Nadal l'Associació de Petits Comerciants i en la més llunyana del sorteig de Grans Magatzems Pyrénées. Per a fer-la possible es necessita com a mínim la participació de 300 establiments que reparteixin 680.000 butlletes per pagar els premis que pujaran a 204.000 euros. Per això cada comerç comprarà els talonaris a raó de 0,3 euros per butlleta. Dit d'una altra manera, la campanya costarà 680 euros a cada comerç si no se supera la xifra de 300 establiments participants. A més també caldrà preveure el material promocional de la campanya i les animacions que han d'acompanyar-la al carrer, en la qual cosa és possible que s'impliqui Turisme. Tot i que encara s'ha de determinar com es promourà la iniciativa, els comerciants aposten per tòtems indicadors a les botigues o al carrer. El vicepresident de la FACA, Antoni Miralles també va argumentar ahir que és «desitjable que ens hi apuntem tots perquè del que es tracta és que vingui com més gent millor», i va desestimar que algunes zones comercials o grans galeries puguin beneficiar-se més que els petits comerços o altres zones menys freqüentades. Miralles va explicar que fins ara els comerciants s'han reunit tres vegades amb Govern i que si és cert que en un principi hi havia «un cert escepticisme a la iniciativa», de mica en mica, la gent l'ha anat adoptant. A més, «l'1% tampoc no és una inversió exagerada».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT