PUBLICITAT

La campanya de primavera costarà 800.000 euros

  • Sortejarà 6.000 euros diaris entre els clients i recull tota l'oferta del país
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Una temporada exitosa, la campanya de Turisme vol recuperar clients.? Foto: EL PERIÒDIC

La campanya turística de primavera per captar visitants de Catalunya, Madrid, Aragó, València i el sud de França costarà 800.000 euros i té per a objectiu que per al pont de l'1 de maig, i durant la resta del mes, els turistes triïn Andorra com a destinació de vacances. Per aconseguir-ho, se seguirà la mateixa línia de la campanya de novembre, amb animació al carrer, gastronomia, oci, cultura, natura i paquets amb allotjament.

El Ministeri de Turisme vol donar el tret de sortida a la campanya promocional el proper 28 d'abril i ja l'ha tramès als comerciants perquè també la integrin. L'oferta estrella d'aquesta promoció és un sorteig diari de 6.000 euros que se celebrarà entre tots els clients que facin compres de més de 30 euros als establiments adherits. Així, s'arribarà a sortejar fins a un total de 204.000 euros durant els 34 dies de campanya. El sorteig se celebrarà tots els dimecres de la promoció. Els comerços, restaurants, estacions de servei i allotjaments turístics que vulguin participar-hi hauran de dir-ho abans que acabi el mes de març, i es necessitarà un mínim de 300 establiments. Per finançar el sorteig, els establiments adherits hauran d'assumir una part o el total dels 204.000 euros que se sortejaran. Es farà amb un pagament de 0,3 euros per cada butlleta que s'entregui. Per arribar a cobrir el total de la despesa s'haurien de repartir 680.000 butlletes.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT