PUBLICITAT

De la Rosa: «La davallada actual estava prevista i no ens preocupa»

  • Després de vuit partits sense guanyar l'Hotels Plaza ha passat del segon al novè lloc
I. MOURE
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Soty (blau), baixa per al partit a Ceuta, salta per sobre d'un rival en el partit contra el Gáldar, el dissabte passat. Foto: TONY LARA

L'Hotels Plaza suma, amb l'empat del dissabte passat, vuit jornades sense conèixer la victòria. L'última va ser el 7 de gener passat en el primer partit del 2012. L'equip que dirigeix Xavier de la Rosa ocupava llavors la segona posició i ara, dos mesos i mig després –en els quals s'han collit cinc empats i tres derrotes–, és vuitè.

Aquesta situació, però, no ha no ha sembrat el pànic en el cos tècnic. De la Rosa, de fet, va ser clar ahir en afirmar: «La davallada actual, tant mental com física, ja la teníem prevista i no ens preocupa». L'argumentació és també concisa: l'any passat, amb un equipàs dissenyat per pujar, el conjunt andorrà va tenir una planificació de la temporada diferent a la d'aquesta, en la qual l'objectiu és la permanència. «Ja havíem previst començar amb força, tenir aquest daltabaix i acabar de nou amb les piles carregades», va reforçar l'entrenador tricolor per acabar recordant: «Ara el que hem de fer és pensar en la permanència. El descens està lluny però encara el tenim present».

L'Hotels Plaza és ara vuitè amb 32 punts i la zona vermella està a nou, a falta de set partits perquè finalitzi la fase regular. Assegurar la permanència pot alliberar als jugadors de la pressió per complir l'objectiu inicial i centrar-se en entrar al play-off d'ascens.

EMIL I SOTY, BAIXES A CEUTA / Ara l'equip està recuperant l'estat de l'inici de la temporada. A més Diego, Cabinho i Carlinhos estan deixant enrera els problemes físics i Paulinho tornarà en els pròxims dies de la Xina. El problema és que diumenge Soty i Emil no seran per jugar a Ceuta i l'equip ha de recuperar la bona línia de resultats el més aviat possible.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT