PUBLICITAT

Una nova marca per potenciar el sector

  • L'Andorra Convention Bureau vol consolidar el mercat de negocis
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

La segona assemblea general de l'Andorra Convention Bureau, ACB, es va marcar ahir l'objectiu de consolidar Andorra com a destí de negocis tant al mercat nacional com als mercats propers de Catalunya i el sud de França.

L'organisme integrat per Andorra Turisme i entitats privades ja compta amb 28 socis, després de dues baixes i sis altes més registrades l'any passat. En l'assemblea d'ahir els socis de l'ACB van aprovar les actuacions del primer exercici i van donar llum verda a les activitats programades per aquest any, que passen per consolidar Andorra com a destinació de negocis.

L'ACB té un any i mig de vida i actualment està integrada per hotels, empreses organitzadores d'esdeveniments, traductors, empreses de transport i també, el Centre de Congressos d'Andorra la Vella, Ski Andorra, el Palau de Gel, Caldea, Naturlàndia i Andorra Turisme.

Entre les prioritats d'aquest any també hi ha l'objectiu de captar nous membres i donar-se a conèixer a altres mercats. Per això, s'ha aprovat participar a la fira Reunir que se celebrarà el 12 i 13 de setembre a París i també a l'EITBM de Barcelona, el 27 i 29 de novembre. Tots dos certàmens s'enfoquen al sector professional.

Un altre dels projectes de l'ACB és potenciar la recollida de dades per poder dissenyar línies estratègiques futures. En aquest sentit, la pàgina web: www.andorraconventionbureau.com té quatre mesos i ha rebut 2.894 visites, de les quals el 32,48% provenen d'Espanya, el 21,27% d'Andorra i el 18,14% restant de França.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT