PUBLICITAT

800.000 euros per a la campanya turística de la primavera

EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

El Govern ja ha començat a preparar la propera campanya de promoció turística per a la primavera, i la xifra que s'estima que s'hi podrà invertir és de 800.000 euros, segons s'indica en el projecte inicial que s'ha fet arribar a les associacions de comerciants per tal que el puguin valorar. Aquesta xifra fa referència a la despesa en comunicació, en espectacles, accions especials, sortejos i promocions i en material gràfic. Tot i que la campanya serà del 27 d'abril al 30 de maig, serà des de l'11 d'abril, que es publicarà als mitjans de comunicació per captar visitants de Catalunya, Madrid, Aragó, València, Llevant i el sud de França.

Després de la passada campanya de promoció turística ‘Alguna cosa es mou a Andorra', el Govern ja treballa en la següent acció per captar visitants, i aquesta està prevista per a la primavera, del 27 d'abril al 30 de maig. La inversió prevista és una mica superior als 710.000 euros que es van destinar en la anterior campanya a promoció i publicitat, i arriba en aquest cas fins als 800.000 euros.

PROMOCIÓ DEL SHOPPING / La principal oferta serà de compres amb una oferta complementària de paquets d'allotjament i gastronomia, oci, cultura o natura. Els destinataris són adults a partir de vint anys, siguin parelles sense fills, famílies, o gent gran, i tant de Catalunya, Madrid, Aragó, València i Llevant, com del sud de França.

Per elaborar el pla de promoció es compta en aquesta ocasió amb els resultats de l'enquesta que es va realitzar als visitants durant la campanya anterior, i que el Govern tindrà en compte. La pregunta que va obtenir una resposta més unànime va ser la de «¿Quines activitats ha realitzat durant la seva visita a Andorra?», a la qual el 98% dels enquestats van respondre «anar de compres».

Pel que fa a les ofertes que els visitants van considerar més interessants, van ser les referents a Caldea i el regal de vals de benzina als comerços. De les possibles promocions per a una nova campanya, el que més els cridava l'atenció eren els descomptes del 25% en determinats articles i descomptes del 15% en tots els articles.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT