PUBLICITAT

El Congrés de Neu serà gratuït per als estudiants universitaris

  • Els socis de les entitats que difondran l'esdeveniment tindran un descompte del 50%
EL PERIÒDIC
LA MASSANA

Periodic
La signatura dels convenis amb el comú de la Massana Foto: ANA

L'organització del 7è Congrés Mundial de Turisme de Neu i de Muntanya va signar ahir un conveni amb a Confederació Empresarial Andorrana (CEA), la Federació d'Associacions de Comerciants (FACA), la Petita i Mitjana Empresa (PIME), el Club de Màrqueting d'Andorra, l'Skal Club Andorra i la Universitat d'Andorra (UdA) per tal que les entitats ajudin a difondre l'esdeveniment i, en contrapartida, els seus associats gaudeixin d'un 50% de descompte sobre el preu de l'entrada anticipada. En el cas de l'UdA, el conveni contempla que els estudiants puguin assistir a les ponències del Congrés de manera gratuïta. D'altra banda, el cònsol major de la Massana, David Baró, va anunciar que ja s'ha tancat el programa de ponents, i que s'ha confirmat la presència del director gerent de Google Travel Espanya, Javier González-Soria, segons va informar l'ANA.

L'objectiu del Comú de la Massana és afavorir al màxim la difusió del Congrés de Turisme de Neu i de Muntanya per assolir el màxim d'assistència. De moment ja es compta amb una cinquantena d'inscripcions i, a diferència d'altres edicions, s'està veient més interès per part de professionals estrangers, amb les inscripcions de delegacions de Turquia, Corea o del nord d'Àfrica, a banda dels provinents de l'àrea d'influència andorrana com ara professionals francesos o lleidatans.

ELS CONVENIS / Totes les entitats que van signar el conveni es van comprometre a fer difusió del Congrés als seus associats i als seus col·laboradors fora de les fronteres andorranes, com és el cas de l'UdA, que en farà difusió entre les universitats que integren la Xarxa Vives, tal com va explicar el seu rector, Daniel Bastida. Bastida va afegir que el conveni permet que els estudiants tinguin l'assistència gratuïta al Congrés, i que també s'ha integrat al programa de formació en administració d'empreses, de manera que per a aquests alumnes serà obligatori assistir-hi ja que es considerarà com una pràctica més.

Tots els responsables de les entitats van ressaltar la importància del Congrés de Neu i esperen que els seus associats aprofitin el descompte amb la inscripció, que per ells tindrà un cost de 100 euros, a diferència dels 200 euros que costa l'inscripció anticipada o els 250 euros als que ascendeix la tarifa pública.

El president de la CEA, Xavier Altimir, es va mostrar convençut que ajudarà el sector turístic a reinventar-se i a diversificar-se, mentre que el president de la PIME, Marc Aleix, va desitjar que contribueixi a resoldre els problemes que té actualment el sector i a posar Andorra dins del panorama internacional.

El president de l'Skal Club, Raymond Juan, va afegir que «no s'ha d'oblidar que també és un congrés de muntanya, i que el que cal és desestacionalitzar l'oferta i fer viure la muntanya tot l'any». De la seva banda, la presidenta de la FACA, Susanna Venable, considera que l'esdeveniment ha d'ajudar als comerciants a ser més competitius de cara als països veïns, mentre que el president del Club de Màrqueting, Carles Naudi, va desitjar que el Congrés serveixi perquè els empresaris que encara no utilitzen les xarxes socials, s'adonin de la seva importància.

Naudi també va posar de manifest que, tenint en compte que un dels ponents serà del director gerent de Google Travel Espanya, s'hauria d'aprofitar l'ocasió per reclamar millores a l'hora d'insertar destinacions andorranes a Google Maps.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT