PUBLICITAT

Debat sobre les oportunitats del màrqueting esportiu al n-Day

  • Ja hi ha un centenar d'inscrits per a escoltar Bercianos, Llovera o Torreño
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

El 9 de març arriba al Centre de Congressos d'Andorra la Vella el primer n-Day, una adaptació del NetDay impulsat el 2010 per un grup d'estudiants espanyols als Estats Units. La idea és unir professionals en actiu i futurs emprenedors per tractar les oportunitats que es presenten en diferents sectors per innovar i seguir creixent. Segons va explicar un dels organitzadors de l'acte, Fernando Blanco, l'objectiu és fer de «nexe entre el capital i la institució, entre els estudiants i els professionals».

En aquesta ocasió, s'ha volgut aprofitar el ressò de la Copa del Món d'esquí i la proximitat del Congrés de Turisme de Neu i Muntanya per abordar el món de l'esport. Així, el programa comptarà amb dues parts. La primera amb una taula rodona amb diferents professionals del sector, com els esportistes Àlex Bercianos i Albert Llovera; el responsable del Club Triatló Serradells, Pere Marquina i el director de màrqueting de Grandvalira, Alfonso Torreño. La segona constarà d'una ponència de l'esportista i broker espanyol, Josef Ajram, que tractarà «la incertesa com a factor d'oportunitat», va explicar a l'ANA Blanco.

De moment, el n-Day ha superat les previsions inicials de 90 assistents i ha hagut d'ampliar el seu aforament fins a les 150 persones. En aquests moments queden unes 45 places. Els seus impulsors van explicar que no volen que es tracti d'un esdeveniment aïllat, sinó que es vagin fent actes importants cada sis mesos.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT