PUBLICITAT

Uns estudiants apliquen el seu projecte a una situació real

EL PERIÒDIC
SANT JULIÀ DE LÒRIA

Un grup d'estudiants de primer curs de Ciències de l'Educació de la Universitat d'Andorra (UdA) ha traspassat el seu projecte interdisciplinari d'una situació teòrica a una situació real i pràctica. La Universitat explica que és el cas del projecte que s'ha considerat més creatiu per part d'un tribunal d'avaluació, que va veure la llum ahir a la Biblioteca Comunal Universitària de Sant Julià de Lòria (BCU).

En el marc del cicle d'activitats Bibliovacances de Carnaval, les estudiants Alba Barrio, Estefania Galdran i Jennifer Ibáñez van presentat Anem a esquiar!, una sessió de contacontes adreçada a infants d'entre 3 i 10 anys. Van utilitzar material multimèdia com a suport de la sessió, per tal de fomentar la lectura i estimular el desenvolupament lingüístic i social dels infants. La creativitat literària de Gianni Rodari i la pedagogia multisensorial de Montessori marcaven la línia educativa de l'activitat.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT