PUBLICITAT

Camp: «el congrés és una oportunitat per a les empreses del sector turístic»

  • L'esdeveniment descobrirà les eines 2.0 i xarxes socials com a estratègies d'èxit
P. G.
LA MASSANA

Periodic
El ministre de Turisme, Francesc Camp, i el cònsol de la Massana, David Baró, signen el conveni, ahir. Foto: ANA

La signatura del conveni tècnic signat entre el Comú de la Massana i el Ministeri de Turisme no és més que l'inici de l'organització del 7è Congrès Mundial de turisme de neu i de muntanya. La temàtica del 2.0 i de les noves estratègies comunicatives a les xarxes socials així com el fet que s'organitzi al Centre de Congressos de la Capital, malgrat l'organització sigui de la Massana, van ser els dos fets destacats pels signants del conveni, el cònsol massanenc, David Baró, i el ministre de Turisme, Francesc Camp. El ministre va recordar la presència que ha tingut Andorra en les xarxes socials amb la Copa del Món i va manifestar que el congrés «és una oportunitat per a les empreses del sector turístic» per a que coneguin eines noves de promoció.

FALTEN DOS MESOS /A dos mesos de l'esdeveniment que se celebrarà l'11 i 12 d'abril vinents, aquesta signatura del conveni formalitza el compromís del Comú de la Massana i de tots els comuns i el Govern en l'organització d'aquest esdeveniment, en l'àmbit de la logística i de qüestions d'organització, «per garantir la màxima qualitat», va explicar el cònsol massanenc, David Baró.

Ara però ja es té pràcticament tot el llistat de ponents tancat i les procedències d'aquests són diverses, des de països on el turisme ja està ben assentat com Itàlia, a d'altres que són ara emergents en la matèria com Sèrbia i Bulgària.

Camp va destacar la importància del fet que el Comú de la Massana hagi decidit que el congrés se celebri en el Centre de Congressos d'Andorra la Vella, «és un exemple de la col·laboració entre els comuns i de què en aquests casos no valen temes de parroquialismes, el que sí val és presentar la millor oferta», va manifestar el ministre.

Per la seva banda, el cònsol massanenc va destacar que la decisió de fer-ho al Centre de Congressos de la capital és perquè «allà es pot considerar una inversió i fer-ho a la Massana hagués pogut ser una despesa important per la manca d'espai», va explicar Baró. Cal recordar que la inversió del congrés suposa 60.000 euros per part d'Andorra Turisme i 12.000 euros per a cada comú.

El programa compta amb la participació d'un dels impulsors de HolidayCheck, un sistema d'avaluació d'hotels on consumidors i proveïdors comparteixen els seus comentaris i que ajuda als propietaris dels establiments a posicionar-se. També hi serà present Laurent Vanat, l'autor de l'informe internacional sobre el turisme de neu i de muntanya «cada cop més globalitzat», va afirmar el ministre.

El congrés té un vessant molt pràctic amb perfils molt tècnics i informació clara i concreta per a les empreses. L'objectiu marcat de la setena edició d'aquest congrés mundial, que tindrà lloc l'11 i 12 d'abril, és igualar o superar la participació de la darrera edició celebrada a Ordino, un fet que esperen assolir gràcies a la capacitat d'aforament del Centre de Congressos.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT