PUBLICITAT

Budzaku justifica l'adjudicació a Hotelopia i nega favoritismes

EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

El director d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, va justificar l'adjudicació a l'empresa Hotelopia del motor de reserves de la campanya d'hivern i va negar qualsevol favoritisme al programa Ara i Aquí de RNA. Budzaku va sortir al pas de les crítiques rebudes per l'adjudicació del motor de reserves en línia de la campanya d'hivern a Hotelopia explicant que es va decidir contractar un motor de reserves extern per fer la campanya orientada al producte, i que es va contactar amb l'Associació d'Agències de Viatges per saber quines empreses del país tenien les possibilitats tècniques per assumir-ho, i es va optar per Hotelopia que disposa d'una representació al país, amb qui es va fer el contracte amb unes «condicions raonables». Budzaku també es va defensar de les acusacions de favoritisme personal en l'adjudicació explicant que fa 14 anys que va treballar a Hotel Best posant en dubte que avui encara hi treballi algú d'aquella època, i va afegir que pensar que ha actuat per favoritisme és «absurd i denunciable».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT