PUBLICITAT

El Grup Pyrénées canvia la imatge de les seves empreses

  • La unificació dóna més presència a la marca, del que «tots els negocis se'n beneficiaran»
REDACCIÓ
ANDORRA LA VELLA

Periodic
La façana dels Grans Magatzems Pyrénées. Foto: EL PERIÒDIC

El Grup Pyrénées ha posat en marxa un procés d'unificació de les diferents marques del grup. Si fins ara cada una de les empreses disposava de la seva imatge i la seva marca, a partir d'avui la cosa canvia i totes adopten Pyrénées Andorra, que ja és la marca dels Grans Magatzems Pyrénées, i la «més representativa del grup».

D'aquesta manera, marques com Automòbils Pyrénées, Pyrénées Import Export, Viatges Pyrénées o Pyrénées Hypercentre passarana denominar-se Pyrénées Andorra. L'única excepció serà la d'Andorra 2000, que conservarà el seu nom.

«La marca Pyrénées té una notorietat excepcional tant per als clients andorrans com pels turistes», explica el director de màrqueting del grup, Joaquim Serrahima, a través d'un comunicat, i «amb aquesta unificació estem donant encara més presència a la marca i tots els negocis se'n beneficiaran».

IMATGE AL DIA / A la vegada que es fa la unificació de marques, «s'actualitza» el logotip de Pyrénées Andorra. Serrahima explica que «són lleugers canvis però que ajuden a modernitzar la imatge: més presència del negre, la papallona s'allibera del requadre i es reforça Andorra, ja que és la vocació de la propietat estar al costat del país en aquests moments de dificultat».

També s'homogeneïtza la línia gràfica de la publicitat i la comunicació. El vermell i el negre seran els colors predominants en la comunicació. La revisió del logotip i la línia gràfica va en paral·lel a la unificació de les diferents pàgines web sota una única capçalera www.pyrenees.ad, que serà el portal d'entrada per a qualsevol de les empreses del grup. Així mateix, s'unificaran les diferents plataformes i pàgines en xarxes socials sota el mateix nom: Pyrénées Andorra.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT