PUBLICITAT

Les estacions d'esquí volen reactivar el mercat espanyol

  • L'objectiu és «transmetre el bon estat de la neu» per atraure més clients
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Pistes d'esquí de Grandvalira, al sector del Tarter. Foto: ÀLEX LARA

Andorra Turisme i Ski Andorra han decidit engegar un pla de comunicació al mercat espanyol per aconseguir canviar la percepció que hi ha sobre l'estat de la neu a les estacions andorranes. Segons van informar ahir mitjançant un comunicat de premsa, durant quinze dies es faran accions per transmetre el missatge que la qualitat de la neu és bona, se sortejaran forfets i es participarà activament als fòrums i webs més visitats.

Les escasses nevades de l'hivern no han impedit que gairebé la totalitat de les pistes i remuntadors de les estacions andorranes estiguin obertes, segons van informar des d'Andorra Turisme i Ski Andorra; la producció de neu artificial permet que els camps de neu estiguin en bon estat, però tot i així la percepció al mercat espanyol és que els gruixos són insuficients, i per tant, l'objectiu és posar-hi remei. Durant dues setmanes, doncs, l'objectiu seran al mercat espanyol i sobretot al català per aconseguir millorar la percepció en relació a l'estat de la neu.

Les iniciatives / Les accions que es tiraran endavant seran comunicats de premsa amb informació actualitzada sobre l'estat de les pistes, entrevistes amb portaveus de les estacions per difondre missatges positius i sortejos de forfets a les emissores de radio amb acords per difondre certs missatges. Andorra Turisme proporcionarà a les emissores forfets gratuïts de Grandvalira i Vallnord, i entrades a Caldea per sortejar entre els oients, i canviar la percepció establerta.

A més, es faran intervencions als fòrums i blogs d'esquí més visitats i es publicaran anuncis als mitjans de comunicació amb el mateix missatge. L'objectiu de totes les iniciatives és reactivar el mercat espanyol i català i canviar «la falsa percepció» que aquests tenen de l'estat de les pistes H



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT