PUBLICITAT

La campanya 'One Chance for Children' dobla les adhesions

  • Uns 30 hotels sumen un euro a la factura dels clients que ho volen en favor d'Unicef
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

El Comitè Nacional d'Andorra d'Unicef tanca el 2011 amb el doble d'establiments participants a la campanya One Chance for Children, amb la què els clients donen un euro a l'entitat a través de la seva factura d'hotel. Mentre que el 2010 hi havia 13 hotels, l'any passat van augmentar fins la trentena, segons la directora de l'ONG, Marta Alberch. Aquesta, junt amb les targetes solidàries dels bancs, ha estat una de les iniciatives que millor resultat ha obtingut en el darrer any.

Segons Alberch, les causes serien, d'una banda, que ja fa cinc o sis anys que es va posar en marxa la iniciativa i es va coneixent entre els establiments, fins al punt que hi ha empreses que han demanat adherir-se a la campanya. De l'altra, Unicef també ha seguit treballant per fer-ne difusió i implantar tant One Chance for Children com la campanya Moltes Gràcies en més hotels i restaurants. «Funcionen molt be perquè la gent pot col·laborar amb petites donacions», indica la directora de l'entitat.

La primera consisteix en què el client d'un hotel andorrà pot afegir un euro a la factura de la seva estada per destinar-lo als projectes d'Unicef de lluita contra el VIH i la sida al Congo i al Camerun. La iniciativa Moltes Gràcies per la seva part, compta amb una dotzena de bars i restaurants, on els clients poden incrementar en 30 cèntims el compte i aportar aquest diferencial a les campanyes de la ONG.

«Són el que anomenem microdonacions», diu la directora d'Unicef, Marta Alberch. «La gent col·labora amb poc import però quan són molts aportant poc import, la xifra és important al cap de l'any», explica. A més, afegeix que «en el moment que estem és la manera més fàcil de col·laborar», recull l'ANA.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT