PUBLICITAT

Perfumeria Júlia ocupa Madrid amb 'l'operació Oriental'

  • L'empresa andorrana tanca el 2011 amb 50 establiments a Espanya
EL PERIÒDIC
MADRID

Perfumeria Júlia va signar el passat desembre un acord de compra de nou punts de venda amb la tradicional cadena madrilenya Perfumerías Oriental, en el que l'empresa andorrana ha batejat com operació Oriental. Els punts de venda adquirits se situen en carrers estratègics de Madrid: Alberto Aguilera, Avenida Bruselas, Postigo de San Martín (Callao), Paseo de la Castellana, Conde de Peñalver, Génova, Narváez, Arturo Soria i Carmen (cantonada amb Plaza del Sol).

L'operació Oriental s'emmarca dins del procés d'expansió en el territori espanyol iniciat l'any 1999 amb l'obertura d'Osca i continuat després amb Tarragona, Barcelona, Reus, Manresa, Lleida, i una llarga llista d'obertures. Aquesta trajectòria ha permès a Perfumeria Júlia concloure l'exercici 2011 amb 50 punts de venda propis a tot Espanya.

L'objectiu és consolidar-se com a referent en la venda i l'assessorament personalitzat en Perfumeria i Cosmètica selectiva, tant a nivell d'Andorra com d'Espanya. A més, «l'escenari econòmic i empresarial actual, cada cop més competitiu, obliga a seguir creixent a l'exterior per beneficiar-se d'economies d'escala tot i diversificant riscos», justifica Perfumeria Júlia aquestavocació d'expansió internacional.

¿PER QUÈ MADRID? / L'adquisició dels punts de venda de Perfumerias Oriental es va fer amb criteris econòmics i d'emplaçament. «Madrid, més enllà del seu potencial econòmic i de l'atractiu del seu mercat intern, és una plaça estratègica per a qualsevol empresa amb aspiracions de consolidar-se a nivell espanyol», afirma l'empresa andorrana en un comunicat. En aquesta línia, «l'operació Oriental demostra l'aposta ferma de Perfumeria Júlia per a seguir expandint el seu concepte de negoci, guanyant quota de mercat i responent així a les expectatives d'un segment de població exigent que busca productes de bellesa i assessorament de qualitat». D'aquesta manera, també van jugar un rol fonamental a l'hora de tancar l'acord, les sinèrgies i la sintonia existent entre les dues companyies a nivell de filosofia i concepció de negoci. Perfumerías Oriental és «una de les poques cadenes tradicionals i familiars que queden a Espanya amb tota una vida dedicada al sector, una reputació excel·lent i un posicionament selectiu, molt similar al de Perfumeria Júlia». En resum, l'operació Oriental representa per Perfumeria Júlia «un important fons de comerç que conjuga a la perfecció una clientela fidel, notorietat i prestigi a Madrid i un equip de conselleres de bellesa experimentat i professional».

En el transcurs del 2012 Perfumeria Júlia té previst adaptar de forma progressiva tots els establiments a la imatge i concepte de punt de venda Júlia, imprimint així el seu caràcter propi. Pel que fa al personal, Perfumeria Júlia reconeix que les conselleres de la cadena madrilenya «s'han forjat un gran reconeixement per la seva experiència i vocació de servei, aspecte que garantitza una atenció al client i una prescripció professionals». Així, l'empresa andorrana ha contractat pràcticament la totalitat de l'equip de vendes, mantenint condicions econòmiques i antiguitats, doncs entén que el personal és un dels principals actius de l'operació.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT