PUBLICITAT

Loan signa la participació a la Fórmula Renault 2.0 ALPS

  • Correrà set mítings en circuits com Monza, Spa, Imola, Mugello o Montmeló
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Loan pare i fill signen de l'acord Foto: EL PERIÒDIC

Després d'una temporada en el Campionat de França F4 Auto Sport Academy, el jove pilot de l'ACA, Àlex Loan, de 16 anys, amplia la seva experiència a una nova aventura, ara al campionat europeu del sur de Fórmula Renault 2.0, coneguda com a ALPS, que disputarà sota els colors de l'equip francès ARTA Engineering. Loan disputarà fins a set mítings, i rodarà per circuits com Spa, Imola, Mugello, Montmeló o Monza.

L'equip ARTA Engineering ha estat subcampió a les temporades 2011 i 2010 amb 25 victòries a la categoria, tantes d'altres poles positions i 60 podis. Disposa d'unes magnífiques instal·lacions de més de 800 metres quadrats als afores del circuit de Le Mans on els seus enginyers treballen l'estructura tècnica i de desenvolupament dels seus monoplaces. L'escuderia compta amb molta experiència en la Fórmula Renault i ha estat banc de proves i evolució de pilots, que s'han convertit en professionals en diverses categories .

Loan, que va acabar la temporada 2010-2011 a l'F4 francesa en 11a posició després d'una campanya amb força problemes mecànics, té ara al davant un repte més complicat. La Fórmula Renault 2.0 l'han disputat, entre d'altres, pilots habituals de la Fórmula 1 con ara l'excampió mundial Kimi Raikkonen, Pedro Martínez de la Rosa, Jaime Alguersuari, Robert Kubica, i altres que estan arribant, com Daniele Ricciardo i els tres nous pilots francesos, Romain Grosjean, Jean Eric Vergne i Charles Pic. Arnaud Tanguy, cap d'enginyers i team manager d'ARTA Engineeering, ha estat enginyer de pista dels tres últims pilots quan competien en la Formula Renault 2.0.

Les competicions arrencaran al març amb la cita italiana de Monza, per seguir a Pau, Imola, Spa, Red Bull Ring, Mugello i Montmeló, quan acabarà al mes d'octubre després d'una temporada en què l'andorrà haurà crescut una mica més.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT