PUBLICITAT

'A la carta' atrau 4.000 participants a Ordino

  • S'han atorgat 36 premis de degustacions i pernoctacions
EL PERIÒDIC
ORDINO

La segona edició de la campanya turística ‘A la carta' ha atret prop de 4.000 participants, 1.000 més que l'any passat, segons van assegurar ahir els organitzadors. La campanya va arrencar a mitjans d'octubre i ha finalitzat el 6 de gener amb 36 premiats d'entre els participants que han degustat un àpat, han pernoctat en algun establiment hoteler o han fet una despesa mínima de deu euros en algun comerç de la parròquia.

Durant la primera campanya, realitzada els mesos de febrer, març i abril del 2011, es van captar 2.956 persones, i els bons resultats han permès tornar a comptar amb el sector privat per rellançar-la durant la temporada de tardor-hivern.

Els mesos de més afluència han estat el desembre amb 893 persones i el febrer amb 1.118 persones.

Els 48 establiments implicats, vinculats al comerç i al turisme, han pogut repartir durant tot aquest temps diferents premis, des de forfets, entrades als museus, vals regal, excursions guiades, lloguers d'esquís, green-fees al camp de golf, dinars i sopars romàntics i nits d'hotel, entre molts altres.

Aquesta iniciativa de promoció turística, comercial i hotelera ha tingut una bona resposta, amb aquest increment de participants en tant sols dos anys.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT