PUBLICITAT

Cruella de Vil a Andorra

  • La malvada protagonista de 101 Dàlmates es deixa veure pels carrers comercials
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Cruella de Vil exigeix ser atesa a una botiga de bisuteria, ahir. Foto: ANA

La malvada personatge de la pel·lícula 101 Dàlmates, Cruella de Vil, va ser l'encarregada ahir de representar a la guanyadora del concurs Andorra VIP per un dia, de l'Associació de Petits Comerciants d'Andorra (APCA), Meritxell Merino. El famós personatge va deixar-se veure pels principals carrers comercials d'Escaldes-Engordany i Andorra la Vella, on va recollir alguns dels regals dels establiments adherits a la campanya.

La cruel lladre de gossos dàlmata va recórrer més d'una desena d'establiments dels eixos comercials per recollir els regals de la guanyadora, que es troba de vacances. Una substituta inesperada i que va esverar la clientela que passejava tranquil·lament per la via pública.

Davant la sorpresa dels turistes i vianants que passejaven per l'Avinguda Carlemany i Meritxell, de Vil (encarnada per una estudiant d'art dramàtic andorrana), va interessar-se especialment per les pells i per les joies, objecte de la seva devoció. L'objectiu d'emprar una caracterització d'un personatge famós, segons ha explicat la portaveu de l'APCA, Mercè Torrallardona, és dinamitzar i donar suport al petit comerç, per tal que els visitants es «fixin i vegin que a Andorra fem coses, que tenim ganes de dinamitzar i de donar suport als petits comerciants», va manifestar a l'ANA.

D'altra banda, Torrallardona també va indicar que estan molt satisfets d'aquesta segona edició de la campanya ja que l'APCA ha doblat el nombre d'associats i s'ha arribat pràcticament a les 300 butlletes de participants per al concurs. Per aquest motiu, la portaveu de l'associació va agrair «la participació dels associats i la bona disposició de tothom».

L'afortunada guanyadora del concurs Andorra VIP per un dia, Meritxell Merino, gaudirà de tres mesos per poder gastar els vals de compra i recollir els regals de les 70 botigues que participen en la campanya.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT