PUBLICITAT

El Saló de la Infància del Pas de la Casa rep unes 3.000 visites

  • L'esdeveniment constitueix també un complement ?d'après-ski'
EL PERIÒDIC
ENCAMP

Periodic
Uns infants participen en un taller al Saló del Pas de la Casa. Foto: ANA / N. M.

Unes 500 persones han passat diàriament pel Saló de la Infància, instal·lat des del dia 2 de gener i fins ahir al Pas de la Casa. A més, amb la visita de Ses Majestats els Reis Mags dijous es va arribar fins a les 800, fent un total de 2.800 assistents en cinc dies. Des de l'organització valoren molt satisfactòriament el funcionament del saló i consideren que s'ha consolidat com una activitat d'après- ski també entre els turistes.

Segons el director general de Gatzara Espectacles –empresa organitzadora del saló en aquesta 20a edició–, Gerard Pifarré, s'han cobert les expectatives i s'han assolit xifres similars a les de l'any passat, amb prop de 3.000 visites durant els cinc dies. En general, totes les atraccions han rebut molta afluència de públic, va reconèixer.

Tot i així, Pifarré també va apuntar una diferència significativa entre les dues parts del saló, ubicades a Encamp primer i al Pas de la Casa després. Segons va indicar, el simulador virtual de vol, una de les novetats d'aquesta 20a edició, va tenir molt d'èxit a Encamp, mentre que al Pas de la Casa no tant, ja que hi havia nens i nenes més petits. «És una atracció molt llaminera però has de saber com funciona i haver jugat amb videojocs i, per tant, és per a una franja d'edat més elevada», explicava el director de Gatzara a l'ANA.

Per als més menuts, però, també s'han realitzat activitats com la ludoteca, els castells inflables o els tallers, doncs «l'important en aquest tipus de saló és que tot el públic trobi una activitat per a ell i que tothom s'ho passi bé». Pifarré va recordar que el Saló de la Infància és l'únic lloc del país on hi ha hagut activitats durant tots aquests dies de Nadal per als més menuts i va afirmar que també s'hi han apropat molts turistes. «És un molt bon complement a l'àpres-ski i ens pot ajudar a tenir aquest atractiu més de cara als turistes, s'hi ha d'invertir i aposar-hi», va concloure.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT