PUBLICITAT

Les jornades d'Andorra a Taula venen un total de 5.872 menús

  • El 78% dels clients que hi han participat han donat la màxima puntuació als menús
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Un dels plats oferts als menús d'Andorra a Taula Foto: ANDORRA A TAULA

Les jornades gastronòmiques d'Andorra a Taula van finalitzar el passat 27 de novembre, amb un total de 5.872 menús i 141 vals venuts entre els 44 establiments participants. Des de la Unió Hotelera d'Andorra es va fer ahir una valoració positiva de la campanya, ja que encara que no s'han assolit els objectius marcats, «en una època amb la conjuntura econòmica desfavorable, s'ha aconseguit animar el volum de vendes».

La Unió Hotelera d'Andorra va informar ahir que el nombre d'àpats per restaurant va variar en funció, sobretot, de la difusió que se n'ha fet a cada establiment. El restaurant que va vendre més menús, n'ha registrat 384, i el que menys, n'ha venut nou.

L'enquesta d'opinió / Els clients que van participar a les jornades, van respondre una enquesta d'opinió dels menús de la qual se'n desprenen resultats molt positius. El 78% de les respostes puntuen el menú «molt bé», i el 21%, «bé». A més, el 67% van respondre que la relació qualitat preu és «molt bona», i el 31% van afirmar que ja han tastat altres menús de la promoció. Pel que fa a la manera d'assabentar-se de la promoció, el 30% ho ha conegut a través de la premsa, el 25,3% pels seus amics, el 8,1% al seu hotel, i el 5,5% per la ràdio.

Des de la Unió Hotelera d'Andorra s'ha fet una bona valoració de la campanya, ja que els restaurants participants «n'han quedat satisfets i voldrien tornar a participar en properes edicions». A més, es considera que la satisfacció del client és «la millor promoció possible ja que provoca el boca-orella».

Pel que fa als vals d'Andorra a Taula, que permetien la compra anticipada, se n'han venut 141, i van assenyalar que una de les qüestions que es podrien modificar de cara a properes edicions és que aquests aportin algun valor afegit per als clients respecte als que ho compren al mateix restaurant, i que es puguin començar a comercialitzar amb més antelació per vendre'ls amb paquets tancats a l'origen.

Els 44 establiments participants a les jornades Andorra a Taula han ofert, durant un mes, menús elaborats amb productes autòctons com la carn d'Andorra i la trumfa, tots al preu de 25 euros més begudes. Així, a més de promocionar els establiments adherits s'ha aconseguit mostrar els productes andorrans per millorar la seva notorietat al mercat nacional i exterior..



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT