PUBLICITAT

L'Update presenta 'gadgets' per gestionar millor el temps

  • Cornella i Broglia parlen del 'sofware' per evitar fer cues i de vídeos interactius
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
El president d'Infonomia, Alfons Cornella, ahir, a l'Update de Crèdit Foto: ANA / D. R.

Els experts de l'Update de Crèdit Andorrà, Antonella Broglia i Alfons Cornella, van exposar ahir les deu idees recollides en els darrers mesos que els semblen més importants en l'actualitat empresarial. Davant d'uns 150 empresaris destacats del país, els experts van parlar de la gestió del temps com a motor de productes i serveis, explicant que la manca d'hores en la vida diària dels ciutadans és un camp que s'està explotant molt darrerament i que pot donar moltes sortides. Cornella va presentar algunes novetats del mercat com són els softwares per evitar fer cues, els telèfons que organitzen el temps de l'usuari amb la veu, o l'educació dels escolars a través de vídeos interactius.

L'edifici de Crèdit Centre va acollir ahir al matí la cinquena edició de l'Update, una sessió de dues hores que se celebra anualment amb el president i fundador d'Infonomia, Alfons Cornella, i la consultora Antonella Broglia. Els dos experts presenten en només dues hores les informacions, novetats i idees més importants que s'han dit en les conferències internacionals dels darrers mesos. Broglia apunta que «no tothom té temps de llegir tot el que es diu o d'anar a les conferències més importants» i per aquest motiu ells en fan un resum.

Algunes de les novetats internacionals que va presentar Cornella davant dels prop de 150 empresaris van ser els softwares per fer les cues d'espera de manera interactiva. Aquesta és una solució que els sembla positiva, per exemple, per als parcs temàtics, on es perd molt de temps esperant el torn. Així, aquest sistema permet apuntar-se a la llista i anar al lloc en qüestió en el moment precís que es pot pujar a l'atracció o entrar a l'espectacle.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT