PUBLICITAT

Pas Grau Internacional gestiona mercats nous a Rússia

  • Viladomat diu que les inversions al Caucas del Nord són de mils de milions d'euros
P. G.
CANILLO

Periodic
Joan Viladomat, director general de Saetde. Foto: EDUARD COMELLAS

Per explicar les grans inversions de mils milions d'euros que estan fent-se a Rússia en infraestructures per crear estacions d'esquí, Joan Viladomat, va contar ahir a la premsa, com anècdota que es construiran telecabines per poder transportar cotxes. És per aquest motiu, que des de Pas Grau Internacional, s'ha volgut aprofitar aquest mercat en expansió i ha iniciat ja col·laboracions conjuntes amb una organització francesa per gestionar i desenvolupar diferents projectes al Caucas del Nord.

En concret Pas Grau Internacional ha optat per la gestió de camps de neu en països d'expansió. De fet Viladomat va confirmar ahir que ja són una trentena de treballadors andorrans els que estan en les pistes que estan gestionant a Turquia, a més d'altres que hi treballen als projectes de desenvolupament d'Argentina. Ara, però l'objectiu està marcat en l'espai rus on segons va explicar ahir el director general de Saetde hi ha previsions de més de mil milions d'euros d'inversió.

Viladomat, va explicar que l'objectiu de Pas Grau és actuar com a tops managment però en zones «on l'estiu ja el tinguin resolt», va dir.

Al mercat espanyol, Pas Grau Internacional té el projecte de Pallars però el director general de Saetde va avançar que hi ha una altre projecte que es preveu iniciar. Viladomat va explicar que en aquestes gestions s'ha optat per negociar un percentatge fix de benefici amb la gestió del resort i per evitar riscos.

El director General de Saetde va ser l'únic andorrà que va participar com a conferenciant i més en concret en la taula col·loqui per explicar la trajectòria i l'adaptació al canvi de Grandvalira. Des de 1957 fins aquest any, Viladomat va fer un recorregut històric de l'empresa amb una especial menció al seu pare, Francesc Viladomat, com a fundador i precursor «del màrqueting modern en els anys 50», va dir.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT