PUBLICITAT

MoraBanc recupera la tradició familiar en el nou context financer

  • L'entitat potenciarà el model internacional però amb un compromís total amb l'economia andorrana
P. G.
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Moment del descobriment del nou rètol de la nova imatge corporativa a la seu central del grup BIBM, ahir. Foto: ANA

Banc Internacional Banca Mora, més conegut amb la nomenclatura de les sigles BIBM és a des d'ahir MoraBanc. No és només un canvi d'imatge, és un nou model. Una nova marca financera que vol adaptar-se als moments actuals, amb un nou context econòmic i financer en l'exterior, però també a uns canvis interns en la fiscalitat i els acords de prohibir la doble imposició i l'obertura econòmica que transformarà la realitat andorrana.

Es tracta d'una transformació que barreja la recuperació de la tradició, perquè antigament ja se'l coneixia amb el cognom familiar, i una icona renovada que respon a les exigències dels nous temps. Amb aquest canvi, a més de recuperar la tradició familiar, per ser «l'únic banc controlat per una família», segons va remarcar ahir el seu president, Francesc Mora, es pretén adaptar la marca al nou context financer i econòmic «on els elements essencials són els valors de liquiditat i els ràtios de solvència que, en aquest darrer cas es disposa del 29% situant-se en un dels més alts de la banca internacional». Una imatge de solidesa que pretén promoure al mercat internacional. Tot i que, segons va remarcar el conseller director general, Giles Serra, «el compromís total amb l'economia andorrana és ferm, és el moment de fer pinya».

L'edifici principal de l'entitat, a l'avinguda Meritxell de la capital, va ser ahir l'escenari per presentar la nova imatge del banc davant de gran part dels seus empleats i directius. La icona del nou banc representa el contorn d'aquest emblemàtic edifici de BIBM, inaugurat fa ara 11 anys. Aquesta insígnia evoca, al mateix temps, el perfil d'una muntanya, mantenint així l'origen andorrà del grup, a través de la seu bancària i les muntanyes del país, i oferint una imatge de solidesa i permanència.

POTENCIAR EL MODEL INTERNACIONAL / Després del canvi de la seu central, el procés del canvi de la marca serà progressiu i en les properes setmanes es preveu acomiadar BIBM de les sucursals del país i de l'estranger per donar entrada a la nova marca que té l'objectiu «de potenciar el model internacional», segons va explicar Jordi Mora, president de Mora Banc SAU.

L'entitat, que l'any vinent celebrarà el 60è aniversari, i amb el relleu de la tercera generació de la família Mora, es renova ara amb una marca per adaptar-se al context actual. Segons els seus responsables, MoraBanc, com a banc de capital 100% andorrà, «reforça el model de banca familiar que li es propi a l'entitat, amb unes línies d'actuació que aporten confiança, estabilitat, solidesa, compromís, tracte personal, independència i continuïtat», segons Jordi Mora.

Aquest objectiu de potenciar el marc internacional ja està assentat en les quatre àrees de negoci del grup financer que ja porten el nom de la família amb la nomenclatura en anglès concebuda. MoraBanc es queda així com a banca que engloba l'activitat de particulars, la banca d'empresa i institucional, el Mora Private Banking com a banca privada de Mora Banc, el Mora Asset Managment, com a gestora d'actius de l'entitat i el Mora Wealth Managment, com la marca internacional.

UN GRAN PAS ENDAVANT / Tal i com anunciarà en els seus anuncis publicitaris, l'entitat andorrana dóna ara un pas endavant, qualificat per Francesc Mora com «un projecte de gran transcendència pel grup bancari», que no té altre objectiu que seguir «mantenint la confiança dels clients».

Un pas endavant que MoraBanc dóna en la seva trajectòria mantenint els territoris, creats per oferir als clients els productes i serveis que més s'ajusten a les necessitats de cada col·lectiu, com per exemple Club Jove, Nominactiva o Club Sènior. D'acord amb aquesta premissa, també mantindrà el clam «Amb tu» que defineix la voluntat de servei de l'entitat amb els seus clients.

L'acte d'ahir, amb la presentació de la nova marca corporativa de BIBM, com a dia zero de MoraBanc, formarà part de la història financera nacional i internacional, en el període marcat per unes transformacions econòmiques importants.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT