PUBLICITAT

Neix MoraBanc apel·lant a la solidesa, l'estabilitat i el compromís amb els clients

  • Nova marca corporativa recuperant el nom de la família accionista
  • La imatge també es renova i s'adopta el perfil de les muntanyes i del seu edifici central
10112011_morabanc
Els directius de MoraBanc descobreixen el rètol de l'entitat al seu edifici central.. Foto:ANA / M. C.
BIBM ha presentat aquest dijous la seva nova marca corporativa amb la que passaran a anomenar-se MoraBanc, recuperant el nom de la família accionista i apel·lant als valors de l'entitat com la solidesa, l'estabilitat, el compromís, la confiança o la proximitat amb el client. La seva imatge també es renova i adopta el perfil de les muntanyes i del seu edifici central com a font d'inspiració per a la nova insígnia. La campanya de llançament, que començarà aquesta setmana, s'adapta als nous suports amb la incorporació de codis QR per als telèfons mòbils d'última generació.
El banc andorrà ha fet pública aquest dijous la seva nova marca corporativa i el conseqüent canvi d'imatge. Amb motiu del 60è aniversari de l'entitat, recuperen el nom de la família fundadora i accionista i passa a anomenar-se MoraBanc. D'aquesta forma també unifiquen les seves quatre grans àrees de negoci, per facilitar el desenvolupament internacional, com ha anunciat un dels presidents del banc, Jordi Mora.

El canvi s'ha fet per adaptar-se al nou context econòmic i bancari, on tenen especial rellevància elements com el ràtio de solvència i de liquiditat d'una entitat, dues dades en les quals MoraBanc manté uns nivells dels més alts del país i de fora, segons ha dit l'altre president, Francesc Mora. També a causa del procés d'obertura econòmica d'Andorra, el banc considerava que la marca BIBM preentava algunes limitacions: "no mostrava el concepte de banca integral que som i no transmetia els valors familiars que han d'anar per davant'', ha manifestat. A més, segons Mora, la recuperació del nom familiar suposa un aspecte de diferenciació i exclusivitat molt positiva que els posiciona davant dels competidors com l'únic banc controlat per una sola família.

Per la seva part, el conseller-director general de MoraBanc, Gilles Serra, ha considerat que amb el canvi "esperem seguir sorprenent al client" i per aquest motiu han canviat alguns dels seus productes específics, per fer "una banca propera i individualitzada". A més, Serra ha destacat l'ús de la innovació en la campanya que comença a reproduir-se aquest divendres amb la introducció de codis QR per a telèfons mòbils. El conseller-director general de l'entitat també ha mantingut que, tot i el procés d'obertura, "el que vindrà a nivell internacional, sempre serà a més a més del que farem a Andorra".

Pel que fa a la imatge, la nova insígnia del grup utilitza el perfil de l'edifici millennium –seu central del banc- i el dibuix de les muntanyes com a referents de la imatge gràfica que acompanya el nou nom, un conjunt que transmet la sensació de solvència, banc de referència, proximitat i futur. Segons ha explicat el conseller delegat de l'empresa encarregada del disseny Coleman CBX, Víctor Mirabet, la nova imatge porta les tres C, "de confort, compromís i competitivitat".

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT