PUBLICITAT

Els museus de la moto creen un abonament conjunt

  • Inicialment en posaran 1.000 a la venda, a un preu de set euros
EL PERIÒDIC
CANILLO

Periodic
La cap de Màrqueting del Museu de Bassella, Ada Augé, i el coordinador de Joventut, Cultura i Esports del Canillo Foto: ÀLEX LARA

El Museu de la Moto de Canillo ha arribat a un acord amb la fundació que gestiona el Museu de la Moto de Bassella i el nou Museu de la Moto de Barcelona per crear un abonament conjunt a un preu de set euros. Si bé els museus de la moto de Canillo i de Bassella ja col·laboraven fent-se intercanvi de publicitat, a partir d'ara amplien la col·laboració creant un abonament conjunt que es posarà a la venda a partir d'aquest divendres. De moment se n'han fet 1.000 unitats, 300 a Canillo, 350 a Bassella i 350 a Barcelona, i quan s'hagin venut s'estudiarà si se'n posen més a la venda o si s'amplia la col·laboració amb nous productes o trobades, o fins i tot a través dels respectius patrocinadors

El coordinador de Joventut, Esports i Cultura del Comú de Canillo, Francesc Oriol, i la cap de Màrqueting del Museu de Bassella, Ada Augé, van explicar ahir en roda de premsa que amb aquesta col·laboració «es crea un circuit de museus per als amants de les motos per tal de compartir visitants». De fet, el Museu de Bassella té un públic molt especialitzat en motos, mentre que els visitants del de Canillo tenen un perfil més cultural.

Oriol va voler destacar ahir que el cost de l'abonament –set e euros – és «menys de la meitat del preu de cada entrada per separat, tenint en compte que la dels museus de Bassella i Barcelona costen sis euros cadascuna i la del de Canillo tres euros».

AUGMENT DE LES VISITES / En el que portem d'any, el de Canillo ja ha superat els 6.000 visitants, mentre que el de Bassella n'ha registrat 5.000 i el de Barcelona 3.500, tenint en compte que va obrir al maig. Així doncs, Oriol també va posar de manifest l'important augment de visitants que ha tingut l'equipament aquest darrer any, «que s'ha més que duplicat», ja que durant el 2010 es van registrar 2.900 persones.

Tot i tractar-se d'un acord entre una fundació privada i una institució pública, Oriol va destacar que «ha estat molt fàcil fer la col·laboració, ja que totes dues parts compartim el mateix interès perquè tenim un producte molt similar», segons declaracions recollides per l'ANA. L'objectiu del nou producte és crear un circuit de museus de la moto entre Barcelona i Andorra passant per Bassella, i compartir el públic.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT