PUBLICITAT

Impacte mediàtic d'1,4 milions de les competicions a Grandvalira

  • Iniciativa Publicitària es bolca en la promoció de la Copa del Món de Km Llançat
EL PERIÒDIC
ENCAMP

Periodic
Dos cotxes competeixen en una de les proves de les GSèries. Foto: EL PERIÒDIC

Els esdeveniments de caràcter esportiu organitzats la temporada passada per Grandvalira van tenir un impacte mediàtic valorat en 1.442.130 euros. Poc més de la meitat ve per les GSèries, i el circuit Audi, la Pirena i la prova de Quilòmetre Llançat tenen impactes per valor de més de 100.000 euros. Veient el rànquing de repercussions mediàtics, Iniciativa Publicitària del Pas de la Casa es bolca en la promoció de la prova de la Copa del Món de Km Llançat que s'ha de disputar a la pista de les Antenes del Pas de la Casa els propers 25 i 26 de febrer.

Segons les dades recollides per Grandvalira de l'Informe Acceso sobre els impactes mediàtics dels esdeveniments organitzats pel domini, la temporada passada el valor d'aquests va ascendir a 648.123 euros a la televisió i als 794.007 euros a la premsa. Les GSèries van tenir un impacte valorat per un total de 759.236, el de la Pirena suma 190.966 euros entre televisió i premsa, i el Km Llançat es calcula de 112.430 euros.

Veient aquestes xifres, Iniciativa Publicitària del Pas de la Casa es bolca en la promoció de la prova de la Copa del Món i es treballa en l'organització d'animacions al voltant d'aquesta. Segons l'organització comercial, aquesta prova «és un esdeveniment en el que hem d'apostar i comunicar des d'avui». Per això es farà arribar als seus membres els logotips i imatges publicitàries oficials perquè les puguin integrar en les pròpies publicitats.

Iniciativa Publicitària també treballa en un tríptic per presentar la Copa del Món de Km Llançat i les altres competicions i esdeveniments previstos per aquest hivern al Pas de la Casa.

En una reunió dilluns passat per tractar sobre la Copa del Món de Km Llançat, es va informar que es preveu que prenguin part a la prova entre 40 i 60 corredors, el que fa que s'esperi un centenar de persones comptant els acompanyants. Integrants de la plataforma Iniciativa Publicitària s'han ofert per procurar als participants esquís normals –ja que normalment venen només amb els de competició– perquè puguin gaudir de les pistes fora la competició, per preparar els rams de flors amb què s'obsequiarà els guanyadors, etcètera.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT