PUBLICITAT

Establiments amb el 80% d'ocupació per Tots Sants

  • Azurmendi diu que la campanya publicitària afavorirà de cara a novembre
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Un dels hotels d'Andorra la Vella Foto: TONY LARA

El portaveu de la Unió Hotelera d'Andorra (UHA), Joan Anton Azurmendi, va explicar ahir que les previsions del sector pel pont de Tots Sants situen a alguns establiments amb ocupacions per sobre del 80%, mentre que d'altres ja ho tindrien «més o menys cobert».

El portaveu de l'UHA va manifestar ahir que les previsions «són bones, tot i que les reserves cada cop entren més tard». Malgrat tot, va afegir que «confiem que serà un bon pont per als establiments que estaran oberts». La màxima concentració es veurà a les parròquies centrals, doncs «la bona climatologia portarà molta gent», va afegir. Alguns però, aprofitaran les primeres nevades dels cims «per trepitjar una mica de neu», segons va dir Azurmendi a l'ANA

Un altre aspecte a tenir en compte és la durada del pont, que va de divendres fins dimarts, tot i que aquests dos siguin dies d'arribada i sortida. Segons el representant dels hotelers, aquesta durada «farà que hi hagi qui aprofiti la primera part del pont i d'altres la segona».

alguna cosa es mou a andorra/ Pel que fa a la campanya Alguna cosa es mou a Andorra, que s'ha posat en marxa aquests dies, Azurmendi va considerar que donarà més profit al novembre, ja que el pont de Tots Sants és tradicionalment una època en què el Principat registra una bona ocupació. Tot i així, «els que vinguin podran gaudir d'avantatges i animació i veuran que Andorra està viva», va manifestar. D'altra banda, el portaveu de l'UHA va valorar positivament aquesta especial incidència en el mes de novembre perquè «és un mes no massa bo i pot ajudar a que no tinguem sis mesos morts». Per últim, sobre les jornades gastronòmiques Andorra a Taula que comencen dissabte i s'allargaran fins al 27 de novembre, Azurmendi va afirmar que caldrà esperar una mica per veure com va donat que és un producte nou. H



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT