PUBLICITAT

Llovera per fi gaudeix en la tercera jornada del ral·li de Catalunya

  • L'andorrà clou l'última prova del Mundial S-WRC amb un vuitè lloc i un novè en la classificació general
EL PERIÒDIC
TARRAGONA

Periodic
Llovera, ahir acaparant l?atenció davant del podi després de l?acabament del ral·li de Catalunya. Foto: FOTOESPORT

Ahir era l’últim dia del ral·li de Catalunya, del campionat del Món S2000 (S-WRC) i del contracte d’Albert Llovera amb Abarth. I va ser un comiat amb magnificència ja que l’andorrà, per fi, va poder assaborir què és la competició en els ral·lis.
Fa tres mesos que Llovera va haver de parar perquè les tendinitis als dos braços començaven a ser preocupants i el ral·li tarragoní suposava el seu retorn. Un primer dia duríssim en superfície mixta amb un fantàstic setè lloc, un segon dia negre perquè els frens els van obligar a no sortir i un tercer en el qual va fer servir la opció super ral·li que el deixava novè i últim destacat pels 210 minuts que va rebre de penalització. Malgrat tot el portugués Sousa va abandonar i Llovera va poder acabar vuitè, tot i que últim dels que es mantenien en competició.
Més important per a ell, però, és el fet d’haver pogut sentir-se còmode al volant: «Per primera vegada aquest any teníem l’oportunitat de competir sobre asfalt i era important aprofitar-la. He començat una mica despistat, però a partir del quilòmetre quatre hem agafat el ritme adequat i han sortit els cronos que esperàvem. Estic molt content d’haver recuperat el feeling amb aquesta superfície i ara mateix si hi hagués opció de competir en una altra prova sobre aquest element, demanaria l’autorització a Abarth per poder anar-hi», va assenyalar.
En la classificació final del ral·li de Catalunya Llovera ha acabat el 40è de 44 i l’altre andorrà que hi havia en competició, Ferran Font, va ser 33è amb dotze minuts menys.
Pel que fa a la classificació general de S-WRC Llovera ha obtingut el novè lloc en un campionat que s’ha endut el finlandès Hanninen mentre que l’estoni Tanak –a qui l’andorrà va superar en la jornada de divendres– va ser segon. Ara, a pensar en un futur que l’andorrà no veu clar: «Abarth ha deixat de desenvolupar el cotxe S-2000 i així no veig clara la renovació però la intenció es tornar a córrer el Mundial al 2012».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT