PUBLICITAT

Els braços aguanten, els frens no

  • Per aquest problema Albert Llovera no pot iniciar la segona jornada del ral·li Catalunya quan era setè
EL PERIÒDIC
TARRAGONA

Periodic
Llovera xerra amb els de l'equip PCR Sport mentre revisen els frens de l'Abarth Grande Punto, després de l'incident que el va impedir córrer, ahir Foto: FOTOESPORT

La temporada 2011 d'Albert Llovera és digna d'estudi. Per A o per B acaba perjudicat en el campionat del Món de ral·lis (WRC). Ahir el pilot andorrà estava a punt d'afrontar la segona jornada del ral·li de Catalunya-Costa Daurada i els frens el van deixar tirat. Arribava a la darrera cita del curs molt malmès per la tendinitis que té als dos braços, va superar el primer dia de manera extraordinària –amb un setè lloc en la categoria S2000, per davant dels estonis Tamak i Kruuda i un 30è en la general sobre 58 participants– i per aquest problema mecànic es van acabar les esperances de fer per fi un bon resultat.

La primera jornada era mixta i la d'ahir només d'asfalt així que l'equip CPR Sport va canviar les plaquetes i els discos a l'Abarth Grande Punto de Lovera. El problema és que eren 1,5 mil·límetres més grans de la mida normal i quan van agafar temperatura el cotxe es va gripar, a només quatre quilòmetres d'iniciar la primera especial.

LA VEGADA QUE MÉS HA PATIT / Llovera era setè a l'acabament de la cinquena jornada de divendres i al tancament de l'edició d'ahir encara faltava la nocturna de les Garrigues. Allà el pilot andorrà va haver de fer l'especial «improvisant» perquè es va espatllar la connexió entre el seu micròfon i el del copilot, Diego Vallejo. «Vaig gaudir molt perquè era com un raid, amb la carretera estreta, salts, pols i de nit... Però tenia els braços fatal. És la vegada que més he patit competint amb un cotxe», va assegurar. Tant que va arribar a la una de la matinada a l'hotel i va sotmetre's a una hora de massatges tot i que necessitava descansar.

L'endemà, o sigui ahir, es va trobar amb el problema dels frens que el va obligar a abandonar: «Al principi ho he passat molt malament. Et quedes fet pols però tothom m'ha animat i ara ja estic més tranquil», va explicar a mitja tarda.

AVUI CORRE / Llovera estava més tranquil també perquè sabia que el problema amb els frens estava arreglat i que avui podia acollir-se a l'opció super ral·li per tal de poder disputar la darrera jornada del ral·li tarragoní, però amb el hàndicap de què ho farà com a últim classificat tant en S2000 com en la general, ja que obté una sanció de 210 minuts –35 minuts de càstic per cada especial, que ahir eren 6. «És l'última carrera amb Abarth i sense opcions de resultat buscaré donar espectacle».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT