PUBLICITAT

Destrossat, però encara viu

  • Llovera aguanta en el setè lloc de S-WRC en la primera jornada a falta de la nocturna al ral·li Catalunya
EL PERIÒDIC
TARRAGONA

Periodic
L'Abarth Grande Punto de Llovera, en un tram de terra en el qual s'aprecia la gran quantitat de pols, ahir en la primera jornada del ral·li Catalunya Foto: FOTOESPORT

Amb els braços en un estat delicat però tota la il·lusió del món per tornar a sentir-se pilot, Albert Llovera (Abarth Grande Punto) va resistir ahir la duresa de la primera jornada en el ral·li Catalunya-Costa Daurada vàlid per al Campionat del Món de Ral·lis (WRC) que es disputa fins demà a Tarragona. Amb la tendinitis en els braços que no acaba de deixar enrera es va mantenir des de la primera especial fins a la cinquena en la setena posició de la categoria S-2000, a falta de la nocturna de les Garrigues –ja en territori lleidatà– de 18,5 quilòmetres.

L'etapa d'ahir consistia en tres especials, cadascuna a superar dues vegades, totes elles amb barreja d'asfalt i terra. El pilotatge va ser dificultós, sobretot per a l'andorrà, perquè la carretera estava trencada en diversos trams i hi havia molta pols que limitava la visibilitat, sobretot en les zones sense aire. Llovera va començar els Pessells (25,74 km) amb un bon ritme que el va situar setè de nou en la seva categoria, per davant dels estoni Tamak i Kruuda. A per Terra Alta, de 35,44km., i les Garrigues –el tram nocturn que li faltava en la segona passada al tancament d'aquesta edició–, de 18,5, de nou va repetir el setè lloc en una categoria que de moment domina el dakarià pilot de Qatar Al-Attiyah.

LLOC 38 EN LA GENERAL / Llovera també va tenir una posició meritòria en la classificació general. Després de les cinc primeres especials ocupava la posició 38 sobre un total de 58 participants : «Estic destrossat, però amb ganes de continuar», va indicar el pilot d'Abarth. «De moment aguanto al volant. Em sento competitiu, animat i content. A veure si puc acabar tot i que està sent molt sever per als braços».

Un altre pilot andorrà, Ferran Font, ocupa el dissetè lloc en la tercera categoria i el 40è en la classificació general, a poc menys de dos minuts de Llovera.

SEGONA JORNADA, TOT ASFALT / La segona jornada comprèn tres trams cronometrats, tots sobre asfalt i a superar dues vegades. El primer serà Priorat, amb 45,97 quilòmetres que el converteix en el més llarg d'aquest ral·li i que per a Llovera serà, segons va declarar ell dijous, «el més dificultós» perquè castigarà els seus braços malmesos, sobretot en la tan virada part final. Després dues especials més relaxades –de velocitat– com són Riba-roja d'Ebre (12,77 km) i Punta Torres (13,53).



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT