PUBLICITAT

Promoció del país entre el sector privat de les Illes

  • Un 72,2% dels ciutadans balears han visitat algun cop Andorra
EL PERIÒDIC
PALMA DE MALLORCA

Periodic
Budzaku, acompanyat de Sílvia Foix, ahir a Palma de Mallorca Foto: SFG

Andorra Turisme ha continuat la tasca de promoció en els mercats ibèrics amb una presentació davant els operadors turístics i els mitjans de premsa de les Balears i una jornada de treball amb la participació d'empreses andorranes i operadors turístics de les Illes.

Així ho va explicar ahir el Govern a través d'un comunicat en el que posa de relleu que el balear és un dels mercats espanyols amb un major índex de penetració. Un 72,2% dels ciutadans de les Illes han visitat algun cop Andorra, percentatge només superat per Catalunya (96,9%) i la comunitat valenciana (76,6%).

El gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, acompanyat de la directora de l'oficina de Turisme d'Andorra a Barcelona, Sílvia Foix, van oferrir ahir una roda de premsa on van fer públiques les dades sobre el mercat balear així com les noves propostes per la temporada d'hivern 2011-2012 i la campanya de tardor Alguna cosa es mou a Andorra.

En general la imatge d'Andorra a les Balears és més positiva que la del conjunt espanyol. Segons apunta el comunicat, des de les Illes, es percep Andorra com una destinació segura, amb bona oferta d'esquí, amb bons accessos, destinació d'aventura, de natura, i per a turisme rural i amb una oferta d'hotels de qualitat. Els atributs que més agraden Andorra als balears són el territori i el paisatge (53%), l'oferta d'esquí (23%) i l'oferta comercial (15%).

Han participat en aquesta acció de promoció Andorratours, Somriu, Roc Blanc, Hotel Grau Roig, Sport hotel, Grandvalira, Vallnord, Daguisa, Ahotels, Art Hotel, Anyós Park Hotel, Jan Hotels, Ski Art i Caldea.

DEMANDES DEL SECTOR / Aquesta acció d'Andorra Turisme s'emmarca en l'estratègia de difondre el coneixement d'Andorra com a destinació turística amb l'objectiu de donar suport a les demandes del sector turístic d'augmentar les presentacions de destí en diferents mercats. L'entitat, amb l'acord de la comissió de fires, ja ha dut a terme accions similars a Lisboa i Bilbao.

En paral·lel, es realitzarà una acció dirigida als operadors turístics (touroperadors i agències majoristes i minoristes) basada en la visualització del material promocional sobre Andorra i un work shop entre professionals andorrans i balears per establir relacions de negoci.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT