PUBLICITAT

Una campanya reciclable i debutant

  • Les falques de ràdio, anuncis de TV i disseny gràfic seran reutilitzables per altres campanyes anuals
P. G.
ANDORRA LA VELLA

«És una campanya amb personalitat», va remarcar el ministre de Turisme en l'acte de presentació celebrat ahir. Una personalitat centrada en el personatge d'una dona, o millor dit en els seus ulls que sobreactuen davant de tota l'oferta d'activitats, gastronomia, oci i compres que se li presenta al davant.

El disseny publicitari d'aquesta campanya centrada amb l'eslògan Alguna cosa es mou en Andorra, es vol que sigui atemporal i que sigui aprofitat per a altres temporades. «És una campanya que està pensada per ser reutlitzada», va puntualitzar el ministre de Turisme, qui va explicar que aquesta iniciativa va en consonància amb la política de la bona gestió dels recursos i la contenció pressupostària.

La presència pionera amb una presència total als mitjans on line, com xarxes socials, blogs, emails de màrqueting, els displays i xarxes verticals, i d'altres distribuïts a partir de la microsite són l'aposta principal d'aquest primer debut del nou gerent d'Andorra Turisme, el sou del qual ha estat en el punt de mira.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT