PUBLICITAT

La Unitat de Proximitat de la capital atén 1.462 queixes

EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Un agent de proximitat patrulla en bicicleta per la capital Foto: ANA / M. T.

La Unitat de Proximitat del Servei de Circulació d'Andorra la Vella ha atès 1.462 queixes i incidències des de la seva creació el juliol del 2010, segons va informar l'ANA. El cap del Servei de Circulació, Antoni Pujol, va explicar que del total de queixes, que es reben majoritàriament a l'oficina d'Atenció al Ciutadà oberta des del novembre del 2010, ja se n'han resolt 1.024. La Unitat de Proximitat està formada per deu agents, que en els dies de bonança patrullen en bicicleta.

Pujol va explicar que la Unitat de Proximitat es va posar en marxa l'estiu del 2010 amb un caporal i nou agents que cobreixen els quatre sectors en què divideixen la parròquia. Cada cop hi ha més gent que s'adreça a la Unitat per expressar les seves problemàtiques o les seves queixes, i la majoria estan relacionades amb la circulació i les mancances d'aparcament a la parròquia. També hi ha qüestions referents al medi ambient, els vehicles abandonats, i problemes amb serveis tècnics com ara les voravies, passos de vianants o enllumenat públic. Les queixes dels usuaris s'introdueixen en un programa informàtic per tal que tots els agents de la Unitat de Proximitat puguin respondre-les.

La Unitat de Proximitat també té altres competències, com ara les campanyes informatives per tal que els locals buits de la parròquia mantinguin un bon aspecte. La unitat també s'encarrega d'evitar que es facin focs.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT