PUBLICITAT

Vinyes vol donar un pas més a Llanes cap al títol en l'Espanyol de 2RM

  • L'andorrà afronta un dels circuits que més li agrada i on va guanyar ?l'scratch' al 2004
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Vinyes i Juan López Frade, Director General Comercial de Suzuki. Foto: FOTOESPORT

L'escuderia Suzuki MotorSport va decidir després del ral·li Príncep d'Astúries competir a Llanes el pròxim cap de setmana per mantenir vives les opcions de guanyar l'Espanyol de Marques per tant Joan Vinyes (Suzuki Swift S1600) serà a la línia de sortida amb l'objectiu de donar un pas més endavant cap al títol en la categoria de dues rodes motrius (2RM).

El pilot andorrà estarà davant un dels escenaris que més li agraden. Va ser en aquesta localitat asturiana on al 2004 va acabar primer en l'scratch i sis anys després torna al lloc on va fer una de les millors carreres que es recorden d'ell: «En les últimes temporades no he participat aquí de manera assídua. És un ral·li que conec bé, que em proporciona excel·lents records. L'equip ha fet un gran esforç per venir tot i que l'havíem previst descartar al principi de la temporada per tant intentarem correspondre amb una bona classificació, lluitarem fins el final», va assenyalar amb entusiasme.

UN TRAÇAT COMPLEX / «Les dificultats seran les de sempre en aquesta zona: carreteres estretes, asfalt gastat i lliscant, zones humides... això és el que ara tinc en ment tot i que es possible que hi hagin novetats», va descriure Vinyes sobre el recorregut. L'edició del 2011 presenta una especial inèdita, Valle Oscuru (25 km)que amb l'especial de Torneria (11 km) formen un bucle que els equips hauran de disputar en les jornades matinals. A la tarda la competició passarà a Nova-Llaura (20 km) i Arriondas-Carmen (22 km), que també s'hauran de superar dues vegades. En total son 456 km dels quals més de 157 són cronometrats.

Vinyes lidera actualment la taula en 2RM amb 240 punts, 70 més que el seu company de Suzuki Gorka Anxustegi i és quart en l'Espanyol absolut a 28 punts del podi.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT