PUBLICITAT

Grandvalira iguala els resultats de l'estiu del 2010

  • El Family Park creix l'11%, el golf el 5%, mentre que el kàrting perd visitants
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Una dona practica el golf Foto: GRANDVALIRA

Grandvalira va tancar aquest cap de setmana la temporada d'estiu mantenint la xifra global de visitants que es va registrar la temporada passada. En aquest sentit, el director de màrqueting, Alfonso Torreño, va fer una valoració positiva de les xifres remarcant que, tenint en compte la conjuntura econòmica, «per aquest any ens vam marcar l'objectiu de poder mantenir l'activitat igualant els resultats del 2010, en què vam rebre un 10% més de visitants que 2009».

Les dades mostren que el Grandvalira Family Park de Canillo ha augmentat un 11% el número de visitants respecte a l'any 2010, per la qual cosa s'ha consolidat com l'àrea de Grandvalira que té més pes durant els mesos d'estiu. Les activitats amb més demanda han estat les del llac del Forn, l'Arapahoe i el tubbing. De la seva banda, el Grandvalira Golf Soldeu, que aquest any s'obria per tercer a vegada, ha rebut un 5% més de visitants.

4.000 bikers / Des de Grandvalira van destacar a través d'un comunicat que les pluges i les baixes temperatures del mes de juliol han condicionat l'activitat de la temporada. Malgrat tot, van destacar que el Grandvalira Bike Park ha pogut equilibrar la xifra de visitants respecte l'any passat, superant lleugerament els 4.000 bikers.

De la seva banda, el Grandvalira Kàrting Marc Gené ha estat l'àrea més sensible a les inclemències meteorològiques. En total, ha atret 3.700 visitants durant els mesos estivals, una xifra que es mou lleugerament per sota la previsió que s'havia fixat a l'inici d'aquesta temporada.

D'altra banda, el domini es troba a la recta final del procés per trobar substitut al que ha estat fins ara director general, José Blanco. La principal candidata, vinculada a una companyia aèria, ha declinat l'oferta. H



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT