PUBLICITAT

Naudi creu que seria beneficiós pels comerciants lauredians obrir els diumenges

  • El conseller opina que cal buscar solucions i implicar-se més que mai en intentar recuperar l'activitat comercial
28082011-naudi
El conseller de Turisme i Comerç de Salnt Julià de Lòria, Enric Naudi. Foto: ANA / M. T.
El conseller de Turisme i Comerç del Comú de Sant Julià de Lòria, Enric Naudi, ha manifestat que considera que als comerciants lauredians els beneficiaria obrir els diumenges. Explica que, tot i poder obrir, actualment la majoria de botigues estan tancades i que els comerços que estan arribant nous a la parròquia sí que aprofiten aquest dia festiu per obrir i els hi va bé. Tot i així reconeix que hi ha sectors destinats a un públic específic que potser el diumenge no va a comprar, però, que n'hi ha d'altres que sí.

La situació de crisi econòmica i la disminució dels visitants al Principat són una preocupació generalitzada, i el conseller de Turisme i Comerç de Sant Julià de Lòria també es preocupa per aquesta qüestió. És per aquest motiu que opina que cal buscar solucions i implicar-se més que mai en intentar recuperar l'activitat comercial. Un exemple són les mesures que s'han impulsat per afavorir l'obertura de nous negocis, però també opina que els comerciants podrien aprofitar els dies festius per a la venda i que això els beneficiaria. A més, creu que els empresaris podrien afer ús del reclam turístic de Naturlàndia per anunciar-se allà i donar a conèixer els seus establiments.

D'una banda assenyala que mentre a d'altres parròquies s'han hagut de donar de baixa més comerços dels que s'han donat d'alta, a Sant Julià de Lòria no és així. A la parròquia fronterera al llarg del primer semestre del 2011 hi han arribat 36 nous negocis, mentre que una trentena ha hagut de tancar. Naudi considera que no es tracta d'una xifra especialment significativa perquè és una diferència de només sis establiments, però que tot i així, el fet que sigui un resultat positiu és esperançador.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT