PUBLICITAT

Campanya 'Maig més que mai' més treballada i amb més actors

  • El Govern inclou les agències de viatges en la lluita per aconseguir la desestacionalització,? i ja treballa en una acció promocional que es realitzarà per la festivitat de Tot Sants
C. G.
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Els impulsors de la campanya Andorra, al maig més que mai durant la seva inauguració Foto: TONY LARA

El ministre de Turisme, Francesc Camp, va reunir-se ahir amb l'Associació d'Agències de Viatge d'Andorra (AAVA), per tal de treballar en la nova campanya de promocions que el Govern prepara pel novembre, concretament durant el pont de Tot Sants. D'aquesta manera, i a diferència de la darrera campanya d'aquestes característiques, Andorra, al maig més que mai, en aquesta nova acció les agències de viatge queden incloses dins dels actors encarregats de lluitar contra l'estacionalització.

La vicepresidenta de l'AAVA, Christiane Pablo, va informar que la proposta de l'Executiu està «més treballada» que la celebrada al maig, tenint en compte l'augment d'associacions i entitats participants relacionades amb el turisme, i també pel que fa al seu pressupost i públic objectiu. D'aquesta manera, a més de realitzar accions de comunicació a mitjans de València, Catalunya i del sud de França (fins Bordeus i Marsella), s'ampliarà la cobertura al País Basc i a la Comunitat de Madrid.

Les agències de viatge veuen amb bons ulls aquest nou projecte per tal de revitalitzar l'arribada de visitants en èpoques de baixa afluència. Pablo va reclamar el màxim consens dins el sector privat, «no hauria de ser el Govern el que ens fes posar d'acord», va manifestar. Va posar l'exemple de les agències de viatge, els hotels i instal·lacions com Caldea. L'entesa entre les parts ha de permetre oferir mesures atractives durant la campanya de promocions, com paquets d'hotel i d'oci amb descomptes. Pablo va reclamar que per sobre de tot, es realitzessin accions «de qualitat». PEr tot la vicepresidenta de l'AAVA va assegurar que entre els privats hi ha «moltes ganes de desencallar l'estacionalitat» que pateix el país.

La reunió d'ahir amb l'AAVA s'emmarca dins la ronda de trobades que Camp està realitzant amb totes les entitats del sector. Es tracta d'un primer tanteig que haurà de tenir una resposta per part dels implicats abans del proper 31 d'agost. El Ministeri, per la seva part, enviarà a tots ells un informe sobre quines han estat les valoracions de les entitats i associacions. A partir d'aquí es decidirà com tirar endavant la iniciativa.

ACCIÓ AMB VOLUNTAT DE REPERTIR-SE / Aquesta campanya de promocions adreçada als turistes es realitzarà amb la intenció de repetir-se durant les èpoques de menys afluència de visitants al país. D'aquesta manera es consolidaria un projecte iniciat per l'anterior legislatura, de la mà del llavors ministre de Turisme, Claudi Benet. La prova del passat mes de maig no va complir les expectatives d'afluència. L'actual Govern va exposar com a causes la mala planificació i la poca inversió realitzada.

Malgrat tot, mantenen viu el projecte. L'Executiu i els privats avaluaran abans de tancar l'any els resultats obtinguts durant la campanya de novembre. En cas que siguin satisfactoris, tindran continuïtat.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT