PUBLICITAT

Vallnord manté el nombre de visitants del juliol passat

  • La demanda de bicicletes augmenta en un 15% mentre?baixen les activitats a Arcalís
SELVA LÓPEZ
LA MASSANA

Periodic
Un home prova el nou circuit de Kàrting de Pal, ahir. Foto: ANA / M. T.

Vallnord fa un primer balanç positiu del mes de juliol. Les xifres d'afluència s'han mantingut molt similars a les de l'any passat, malgrat el mal temps que ha predominat en el que portem d'estiu. Tot i les ventes estables, la demanda ha estat desigual en funció de les activitats, amb un 15% de creixement dels forfets del Bike Parc i un descens del sector Arcalís --degut a les baixes temperatures- i de les ofertes de més cost com els quads i altres activitats de motor. Fer “feina de formiga” per anar millorant poc a poc les activitats que ofereixen. Aquesta és la filosofia de Vallnord segons el seu director general, Martí Rafel, qui ahir va donar a conèixer les novetats d'aquest estiu: el Kàrting i el Làser Combat. La segona funciona des del més de juny i ha trobat un client habitual entre les empreses que busquen dinàmiques de grup. Pel que fa als karts, no es van poder tirar endavant amb l'empresa que s'havia contractat en un principi, amb la qual cosa la seva posada en marxa es va retardar unes setmanes. Finalment el contracte s'ha fet amb el kàrting el Pla, que ha muntat el circuit i ha cedit el material. De moment Vallnord no s'ha fixat uns objectius de vendes, ja que és només el primer any i «l'important és activar-ho».

El director del complex es mira l'agost amb prudència i afirma que els condicionarà molt la climatologia. No obstant, confien en que es mantingui el creixement de visitants dels dissabtes de juliol i que continuï la bona acollida que han tingut els restaurants de Pal.

L'ham dels turistes / Els circuits en bicicleta es presenten com l'activitat amb més capacitat d'atraure clients de l'estranger, ja que «ningú ve de fora per pujar a uns inflables», va apuntar Rafel. Es tracta d'un públic internacional de diversos perfils, tot i que, en general, són turistes amb un elevat poder adquisitiu.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT