PUBLICITAT

Crèdit Andorrà al mòbil amb el nou servei e-Crèdit

  • La entitat bancària treu al mercat una aplicació per a iPhone, iPad i Android
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
La seu central de Crèdit Andorrà a Andorra la Vella Foto: TONY LARA

crèdit Andorrà va llançar ahir al mercat una aplicació mòbil a través de la qual el client pot consultar la seva banca electrònica e-Crèdit allà on es trobi, ja que l'aplicació permet que el servei sigui accessible a través de l'iPad i l'iPhone d'Apple i també de mòbils amb tecnologia Android.

És el primer banc del país que ofereix aquest servei. Es tracta de l'e-Crèdit Mòbil, una aplicació que permet als usuaris consultar els seus comptes de manera senzilla i intuïtiva a través d'aquests dispositius mòbils, perquè aprofita els criteris d'usabilitat que ofereixen. L'entitat financera fa, d'aquesta manera, un pas més en la voluntat d'oferir als clients un servei proper, innovador i adaptat a les noves tecnologies.

L'e-Crèdit Mòbil està disponible per a qualsevol persona que tingui un contracte d'e-Crèdit. El nou servei està pensat per permetre tot tipus de consulta a comptes, targetes, crèdits i préstecs, entre altres. L'aplicació ofereix també als usuaris la geolocalització de la xarxa d'oficines i caixers automàtics de Crèdit Andorrà i facilita un contacte directe i ràpid amb el banc perquè informa dels diversos números de telèfon de les oficines, de la Línia Directa Crèdit i del telèfon al qual s'ha de notificar la pèrdua d'una targeta de crèdit.

L'accés a l'e-Crèdit Mòbil és molt ràpid i senzill. D'una banda, l'usuari ha de configurar directament el seu propi accés des de l'e-Crèdit tradicional i, de l'altra, descarregar-se de l'Apple Store o de l'Android Market (en funció del dispositiu) l'aplicació, que es carregarà directament al seu dispositiu mòbil. El nou servei és totalment gratuït.

LA ENTITAT I ELS NOUS CANALS / El llançament del nou servei e-Crèdit Mòbil forma part de la voluntat de Crèdit Andorrà d'oferir un servei multicanal. Segons va explicar Sílvia Cunill, directora de l'Àrea de Banca Comercial de Crèdit Andorrà, «el banc té la voluntat de ser pioner a l'hora d'oferir múltiples canals que facilitin als clients la interacció amb l'entitat. Volem oferir un servei més proper i permetre al client estar al dia de les seves operacions sigui on sigui». En aquesta mateixa línia, Crèdit Andorrà ja va innovar l'any 2009 amb la implantació del model d'oficina automàtica a Andorra per primera vegada. Aquesta oficina es troba en el complex d'Illa Carlemany i funciona les 24 hores del dia. L'Oficina Automàtica, pionera al país, va estar especialment pensada per donar servei a empreses, comerços i particulars, amb caixers automàtics i terminals per ingressar diners, dispensar canvi i fer consultes amb l'e-Crèdit. La nova aplicació té els mateixos objectius que l'oficina: dinàmica, funcional i moderna per millorar la qualitat del servei.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT