PUBLICITAT

TV promociona internacionalment la capitalitat cultural d'Escaldes

  • Els espots els va produir Andorra Televisió i s'emetran a partir d'avui
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

TV3–CAT inicia avui, la promoció d'Escaldes-Engordany com a Capital de la Cultura Catalana 2011, segons va anunciar ahir l'ANA. A partir d'avui, s'emetran pel canal internacional de Televisió de Catalunya els espots promocionals d'Escaldes-Engordany que va produir la Televisió Pública d'Andorra (ATV).

TV3-CAT emet per Europa a través del satèl·lit Astra i també per Europa i Amèrica pel satèl·lit Hispasat. Alhora, es pot sintonitzar a les Illes Balears i a la plataforma Digital+.

L'espot promocional d'Escaldes-Engordany també s'està emetent des del 31 de març a Canal Català, el que permet promocionar la capitalitat cultural andorrana a gairebé tot Catalunya. Des de l'organització de la capitalitat s'assenyala que ni les promocions a través de Televisió de Catalunya, ni les que s'emeten a través de Canal Català tenen cap cost per a Escaldes-Engordany, ja que formen part de l'acord que l'Organització Capital de la Cultura Catalana té amb aquests dos canals de televisió per a la promoció de les capitals culturals.

L'espot, produït per Andorra TV, mostra diversos aspectes del patrimoni cultural i natural d'Escaldes-Engordany, les tradicions, activitats destacades de la parròquia, etc. La música és una aportació de l'Orquestra Nacional Clàssica d'Andorra que, amb el seu director Gerard Claret al capdavant, apareixen en la darrera imatge de l'espot.

A més de la capitalitat cultural, aquesta promoció, sense cap cost, per al comú escaldenc ni per al Govern, suposa una promoció turística de la parròquia i del país ja que mostra molts aspectes del Principat que poden ser un reclam d'atracció turística, com ho han estat altres costejats pel Govern i Andorra Turisme amb anuncis de temporades i de promocions que sí que han tingut un cost carregat a les arques públiques.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT