PUBLICITAT

L'Andorra Club de Vela neix amb una visió corporativista

  • La filosofia és «complementar» l'existent Club Nàutic Andorra
R. M. S.
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
L'Immers de Lescano va guanyar al Port Olímpic. Foto: EL PERIÒDIC

Ajuda mútua entre els socis i amants de la vela, unió d'objectius, foment de l'esport de competició entre els més joves, obrir horitzons amb altres versions del món de la mar, com el kitesurf, evolucionar des dels inicials Optimist fins un 420 o més. fomentar les activitats esportives marítimes però també amb una visió lúdica i també (i sobretot) un «activisme ecologista-mediambiental». Són alguns dels objectius del nou Andorra Club de Vela, amb visió corporativista i solidària entre els seus membres, que estarà presidit per Josep Maria Morató i que demà viurà la seva gran festa de presentació a l'Illa Carlemany, a les 19.00 de la tarda (10% de descompte a qui es faci soci en l'acte).

Un segon club de vela al país ha nascut amb pretensions bàsiques però al mateix temps molt encoratjadores. Es vol atreure socis amb uns costos molt assequibles, i es treballa per una política «d'austeritat econòmica». La intenció és que entri «tothom», segons va dir ahir el secretari del club, Ignasi Morató, durant la presentació.

Ara mateix són una vintena de membres. Es pretén mai no tenir rivalitat amb el Club Nàutic Andorra, el pioner, sinó més bé «complementar» la feina que fan. Un exemple és el kitesurf, modalitat que creix molt i que tindrà un monitor (Rafa Fernández) i que mira de reüll la possibilitat de ser esport olímpics de cara als Jocs de Rio de Janeiro del 2016.

La Junta directiva la formen els germans Morató de president i secretari, respectivament, a més de Marcel Lescano com a vicepresident, Óscar Ramón Borra en la funció de tresorer, i Rafa Fernández i Óscar Vergens de vocals.

TRIOMF DE L'IMMENS DE LESCANO / El passat cap de setmana es va disputar la 16a Regata d'Estiu del Club de Mar Port Olímpic, amb triomf de l'Immers (Sinergia 40 DK) on hi era Marcel Lescano. La lluita va ser dura amb el Flyer Dos, un First 45 DK més llarg que en bona lògica hagués hagut de guanyar. El vaixell de Lescano va ser més ràpid, i d'aquesta manera va vèncer per també agafar motivació de cara a la pròxima Copa del Rei.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT